stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 41373
  • 16 فروردین 1399 - 1:47
1

ویدئو کنفرانس فضانوردان ایستگاه فضایی با خبرنگاران در ۲۲ فروردین

ویدئو کنفرانس فضانوردان ایستگاه فضایی با خبرنگاران در ۲۲ فروردین

فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی ۱۰ آوریل(۲۲ فروردین) از طریق ویدئو کنفرانس با خبرنگاران مصاحبه خواهند کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از اسپیس پالیسی آنلاین، سه فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی بین‌المللی از طریق ویدئو کنفرانس در تاریخ ۱۰ آوریل(۲۲ فروردین) ساعت ۱۰:۴۵ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(۱۹:۱۵ به وقت تهران) با خبرنگاران مصاحبه خواهند کرد.

“اندرو مورگان”(Andrew Morgan) و “جسیکا میر”(Jessica Meir) عملیات خود را در ایستگاه فضایی بین‌المللی به پایان رسانده‌اند و در ۱۷ آوریل به زمین باز خواهند گشت. مورگان در ۲۰ ژوئیه و میر در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹  به ایستگاه فضایی بین‌المللی رسیدند. “جسیکا میر” فضانورد ناسا در حال حاضر تنها زن حاضر در فضا است. از حدود ۵۵۰ نفری که تاکنون به فضا اعزام شده اند، ۶۵ نفر از آنها زن بوده‌اند.

یک روز پیش از این تله‌کنفرانس فضانوردان جدیدی به “ایستگاه فضایی بین‌المللی” اعزام خواهند شد. “کریس کاسیدی(Chris Cassidy) از ناسا،” آناتولی ایوانیشین”(Anatoly Ivanishin)  و “ایوان واگنر”(Ivan Vagner) از سازمان فضایی روسیه قرار است در تاریخ ۹ آوریل سال جاری توسط موشک “سایوز ام اس-۱۶ ” (Soyuz MS-۱۶) به “ایستگاه فضایی بین المللی” فرستاده شوند. این سه فضانورد تا ماه اکتبر در ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهند ماند. ویدئو کنفرانس فضانوردان ناسا با خبرنگاران از تلویزیون ناسا (NASA TV) و ناسا لایو (NASA Live) پخش خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.