stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413727
  • 28 دی 1400 - 15:21
0

تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت گاز انجام شود

تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت گاز انجام شود
هرمزگان/ قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در نشست هم اندیشی با مدیرعامل شرکت گاز استان، خواستار رعایت سهمیه ۲۵ درصدی در استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت گاز شد.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در نشست هم اندیشی با فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان لازم است همه مسئولان همکاری کنند، چرا که این مسئله در حال حاضر بخش مهمی از خواسته‌های جامعه ایثارگری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اظهار کرد: توقع ما از همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان این است که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را با جدیت و حساسیت دنبال کنند تا حق این عزیزان ضایع نشود.
وی ضمن اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط با شرکت گاز، خواستار جذب ایثارگران با حفظ رعایت سهمیه ۲۵ درصدی در آزمون‌های استخدامی و تبدیل وضعیت این قشر شد.
فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان نیز از همکاری در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت توانمندسازی ایثارگران استقبال کرد و گزارشی از روند اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ارائه کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.