stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413724
  • 28 دی 1400 - 14:56
0
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان:

افزایش مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اصفهان به ۱۳ مرکز

افزایش مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اصفهان به ۱۳ مرکز
اصفهان_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه توسعه و گسترش مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین نیز در دستور کار است، گفت: در حال حاضر ۱۰ مرکز معاینه فنی در استان اصفهان فعال است و تا پایان امسال این مراکز به ۱۳ عدد افزایش می‌یابد.
قلم | qalamna.ir :

محمدعلی صلواتی با بیان اینکه ناوگان باری استان اصفهان دارای ۳۵ هزار و ۹۰۴ دستگاه کامیون سنگین، نیمه سنگین و نیمه سبک و ناوگان مسافری نیز دارای چهار هزار و ۹۲۱ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری است، اظهار داشت: همواره نظارت و پایش این ناوگان در دستور کار بوده است.

وی افزود: همواره شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کرده و کنترل‌های لازم در زمان صدور صورت وضعیت بارنامه را نیز در دستور کار داریم.

میانگین عمر مینی بوس های اصفهان ۲۵.۵ سال است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به اینکه میانگین عمر ناوگان حمل‌ونقل بار استان اصفهان در بخش سنگین حدود ۲۰ سال، نیمه سنگین ۳۰ سال و نیمه سبک ۱۹.۶ سال است، ادامه داد: همچنین میانگین عمر ناوگان حمل‌ونقل مسافر اصفهان در بخش اتوبوس حدود ۱۲ سال، مینی‌بوس ۲۵.۵ سال و سواری ۱۱.۴ سال است.

وی با بیان اینکه پیگیری نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر را در دستور کار داریم، تصریح کرد: درصدد دریافت تسهیلات بلند مدت برای این امر هستیم.

صلواتی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۰ شرکت مسافربری در سطح استان اصفهان فعالیت دارند، ابراز داشت: نظارت مستمر بر روی ناوگان این شرکت‌ها در دستور کار است.

وی با بیان اینکه توسعه و گسترش مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین نیز در دستور کار است، گفت: در حال حاضر ۱۰ مرکز معاینه فنی در استان اصفهان فعال است و تا پایان امسال این مراکز به ۱۳ عدد افزایش می‌یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به برنامه ویژه امسال اداره کل راهداری به مناسبت ۲۹ دی ماه روز هوای پاک اشاره کرد و ادامه داد: به این مناسبت هزینه بلیت اتوبوس و خدمات ارائه شده در مراکز معاینه فنی خودروها به میزان ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت.

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.