stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413718
  • 28 دی 1400 - 16:19
0
فرماندار همدان خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در شهرستان همدان

اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در شهرستان همدان
همدان- قلمنا- فرماندار همدان از راه‌اندازی قرارگاه نظارتی شهید حاج صادق امانی خبر داد و گفت: فعالیت این قرارگاه با ستاد تنظیم بازار متفاوت و هدف اصلی آن صرفاً نظارت و بازرسی از مبدا تا مصرف است.
قلم | qalamna.ir :
قلم، محمد علی محمدی در اولین نشست قرارگاه شهید امانی شهرستان همدان از راه‌اندازی این قرارگاه نظارتی در شهر همدان خبر داد و گفت: فعالیت این قرارگاه با ستاد تنظیم بازار متفاوت است و هدف اصلی آن صرفاً نظارت و بازرسی از مبدا تا مصرف است.

وی با اشاره به نقش فعال بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی کشور افزود: با توجه به ضرورت امر مهم نظارت بر بازار تشکیل این قرارگاه با محوریت بسیج اصناف و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با استفاده از نیروهای داوطلب بسیجی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: بر اساس مصوبه ابلاغ شده دولت مسؤولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی‌های موضوع قانون انتزاع، به عنوان تجربه‌ای جدید بر عهده جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه ای بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین منعقد و ابلاغ شده است که بر اساس آن با همکاری بسیج اصناف تحت مدیریت جهادکشاورزی نسبت به انجام نظارت و کنترل قیمت‌های اقلام کالاهای اساسی و خوراکی در فرایند تأمین، تولید و توزیع اقدام می‌شود.

محمدی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرایی نمودن این دستورالعمل تاکید کرد: جهاد کشاورزی شهرستان موظف است از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره گیری نماید و انجام این مهم در مرکز استان بسیار با اهمیت است.

وی تصریح کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و عزم دولت در راستای توجه به معیشت مردم اجرای طرح‌های نظارتی باید با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی ذیربط هدفمند و به نحوی برنامه ریزی شود که صرفاً به مرحله توزیع و عرضه کالا در واحدهای صنفی محدود نشود.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه همدان نیز در این نشست از سازماندهی ۶۶ نفر نیروی بسیجی داوطلب در راستای اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در مرکز استان خبر داد و گفت: این نیروها پس از آموزش و بررسی صلاحیت‌های لازم به جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شده‌اند.

سرهنگ پاسدار علی بقایی افزود: با توجه به آثار احتمالی اخبار حذف ارز ترجیحی و در پیش رو داشتن بازار عید نوروز باید ساز و کار و سایر ملزومات اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی هر چه سریع‌تر تأمین و با حداکثر توان وارد عمل شویم.

کد خبر ۵۴۰۲۵۴۹

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.