stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 413687
  • 28 دی 1400 - 14:30
1

مدیریت موفق استاندار در اولین آزمون

مدیریت موفق استاندار در اولین آزمون
کرمانشاه-قلمنا-با توجه به‌ ورود سامانه بارشی اخیر در نوار غربی استان و در سایه سار رحمت الهی ،ساکنان دیار دالاهواین بار شاهد بارش برف نسبتا سنگینی بودند. در برابر این لطف و رحمت خداوندی، خاضعانه بدرگاه بی همتایش سجده شکر بجای می آوریم.
قلم | qalamna.ir :

قلم، کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو گفت: آنچه طی ۲۴ ساعت اخیر در مسیر بزرگراه کربلا و در محدوده شهرستان دالاهو رخ داد، اولین تجربه ی مدیریتی  جناب آقای امیری مقدم در کسوت استاندار بود که با حضور میدانی ، الحمدالله با موفقیت و بدون کمترین ضرر و زیان جانی و مالی مدیریت گردید.
جاده ترانزیتی و بزرگراه بین المللی کربلا در حوزه شهرستان دالاهو تنها متعلق به یک شهرستان و حتی استان نیست، بلکه اهمیت آن به وسعت جغرافیای ایران اسلامی است. زیرا بار ترافیکی ۵۵ درصد از صادرات غیر نفتی کشور را طریق پایانه های  مرزی خسروی و پرویز خان بر دوش می کشد.
در این بحران طبیعی بیش از ۱۵۰۰ وسیله نقلیه که بالغ بر ۷۰ درصد آنها را ماشین آلات سنگین تشکیل می دادند ، در برف و بوران گرفتار و دهها دستگاه تریلر و تانکر در چندین نقطه و در هر دو لاین ،جاده را قیچی کرده بودند.
اما خوشبختانه با تدابیر و دستورات به موقع و راهگشای  جناب آقای امیری مقدم استاندار محترم وبا تلاش ارزشمند  تیم های امدادی و فنی ، تمامی این موانع مرتفع و بیش از ۱۵۰۰ دستگاه ماشین بدون  حتی یک مورد حادثه و تصادفی جانی و مالی در محدوده استحفاظی راههای شهرستان روان سازی  گردیدند.
بدون شک حضور میدانی جناب آقای استاندار در منطقه با وجود وضعیت خاص جوی مایه دلگرمی ،انسجام تیم مدیریت بحران و بیانگر اهتمام جدی ایشان در مدیریت کارآمد وعملیاتی بودن در چنین وقایعی است.
برخود لازم می دانم تا به نمایندگی از اعضای ستاد پیشگیری  هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دالاهو صمیمانه از حضور ارزشمند ومدیریت عالی  استاندار محترم در منطقه و به ویژه حمایت ها و هدایت های تاثیرگذار ایشان تقدیر و تشکر نمایم.
همچنین ازهمراهی وهمکاری معاونین محترم ایشان  جناب آقایان : خوش اقبال معاون  سیاسی و امنیتی و دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  سپاسگزاری نمایم.
بدون تردید صبر،متانت، همکاری و همراهی رانندگان و مسافرین محترم ،در مدیریت صحیح و برون رفت از این بحران ، بسیار تعیین کننده و راهگشا بود و این تعاملات وهمکاری مسئولانه آنها، شایسته  تقدیر و سپاس فراوان است.
کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو
۲۷ دیماه ۱۴۰۰

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.