stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 413686
  • 28 دی 1400 - 13:13
0
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان:

طرح‌های مرمت آسفالت معابر باید با انضباط اجرا شود

طرح‌های مرمت آسفالت معابر باید با انضباط اجرا شود
اصفهان_ رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه طرح‌های مرمت آسفالت معابر باید با انضباط اجرا شود و مردم با شفافیت آن را در شهر ببینند، افزود: در اجرای متعدد طرح‌ها و آسفالت معابر قدر و ارزش قیر را به عنوان سرمایه ملی نمی‌دانیم.
قلم | qalamna.ir :

رسول میرباقری در دومین گفت‌وگوی آنلاین شهراندیشی با موضوع «نقش شناسنامه معابر شهری در مدیریت هزینه، تعمیر و نگه‌داری خیابان‌ها» اظهار کرد: انجام حداقل تعمیرات آسفالت در برخی از محله‌های شهر مغفول مانده و با توجه به اینکه اولویت مدیریت شهر، محله‌محوری بوده است، باید به این موضوع توجه ویژه شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های مرمت آسفالت معابر باید با انضباط اجرا شود و مردم با شفافیت آن را در شهر ببینند، افزود: در اجرای متعدد طرح‌ها و آسفالت معابر قدر و ارزش قیر را به عنوان سرمایه ملی نمی‌دانیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی، پس از گذشت سال‌ها از عمر آسفالت باز هم از روکش کاملاً جدید استفاده نمی‌کنند بلکه طرح‌های ترمیمی بدون فراز و نشیب انجام می‌دهند.

وی مردم را بهترین ناظر و رصدکننده در این گونه طرح‌ها دانست و گفت: نباید شاهد باشیم که در شماری از محله‌ها، طرح‌های آسفالت و تعمیرات به صورت حداقلی هم اجرا نشود؛ زیرا تاکید مدیریت شهری بر ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر است.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.