stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 413678
  • 28 دی 1400 - 14:01
0

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با احتکار

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با احتکار
کرمانشاه-قلمنا-شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه : خوشبختانه طبق گزارش دستگاه های متولی وضعیت توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در بازار مطلوب است و کمبودی نداریم.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا،شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به وضعیت توزیع اقلام اساسی مردم در بازار، اظهار کرد: خوشبختانه طبق گزارش دستگاه های متولی وضعیت توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در بازار مطلوب است و کمبودی نداریم.

وی تصریح کرد: با این وجود به منظور مقابله با گرانی و احتکار دستورات لازم برای انجام اقدامات اساسی داده شده است.

دادستان کرمانشاه از تعیین یک دادیار ویژه برای رسیدگی و نظارت بر تنظیم بازار کرمانشاه خبرداد و عنوان کرد: با هرگونه اخلالی که در نظام توزیع و عرضه ارزاق اساسی مردم بوجود آید مقابله و برخورد خواهیم کرد.

وی به تشکیل تیم های بازرسی برای مقابله با گران فروشی و احتکار در بازار کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه تیم هایی را متشکل از نمایندگان دستگاه های متولی و ناظر همچون تعزیرات حکومتی، اصناف، جهاد کشاورزی و …تشکل داده ایم که بازار را رصد کنند.

کرمی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به فاصله زمانی دوماهه تا عید نوروز از هم اکنون از دستگاه های نظارتی خواسته ایم که رصد خود را بر بازار کرمانشاه تشدید کنند تا مشکلی در توزیع اقلام اساسی مردم بوجود نیاید.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.