stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 413608
  • 28 دی 1400 - 11:43
0

قیمت تیگو ۸ پرو در عربستان، یک‌سوم ایران است!

قلم | qalamna.ir :
مدیران خودرو به عنوان نماینده محصولات چری در بازار ایران به تازگی از چری تیگو ۸ پرو پرده برداشت و آن را با قیمت ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه کرد، اما بلافاصله در فضای مجازی بسیاری از کاربران نسبت به این نوع قیمت‌گذاری اعتراض کردند؛ چرا که این شاسی بلند چینی در بازار منطقه از جمله عربستان با یک سوم قیمت ایران عرضه می‌شود.
 

قیمت تیگو ۸ پرو در عربستان
آگهی‌های فروشی که از تیگو ۸ پرو برای بازار خودرو عربستان منتشر شده حاکی از آن است که این شاسی بلند چینی با قیمت ۶۹ هزار ریال برابر با ۵۵۰ میلیون تومان (هر ریال عربستان ۸ هزار تومان) به فروش می‌رسد. این در حالی است که مدیران خودرو برای آن قیمت ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفته است؛ به بیانی دیگر قیمت Tiggo 8 Pro در بازار ایران سه برابر بازار کشورهای منطقه است.
گفتنی است تیگو ۸ پرو که اخیرا در بازار چین خاورمیانه، برزیل، روسیه و آمریکای جنوبی عرضه شده از امکانات مهمی چون کنترل در سربالایی و پایینی، ۶ کیسه هوا، سیستم ضد لغزش، سیستم پایداری الکترونیکی، رادار نقطه کور، سیستم کروز تطبیقی، سیستم یکپارچه کروز کمک و ترمز اضطراری خودکار بهره می‌برد.
برای این خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI توربو با تزریق سوخت مستقیم در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از آن نیز توسط گیربکس ۷ سرعت اتوماتیک ۲ کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.