stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 41360
  • 16 فروردین 1399 - 1:29
4

کشف کالای قاچاق در عسلویه و دیلم از لوازم یدکی خودرو تا پارچه و تلویزیون

کشف کالای قاچاق در عسلویه و دیلم از لوازم یدکی خودرو تا پارچه و تلویزیون

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ۲ دستگاه خودرو سواری حامل پارچه و تلویزیون قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال روز گذشته توقیف شد.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ رضا اسماعیلی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، روز گذشته طی یک عملیات منسجم، طی رصد اطلاعاتی مبنی بر تردد خودروهای حامل بار قاچاق دراطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید “موسوی” و در محور خاکی روستای “کنارکوه”، ماموران انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی بودند که به ۲ دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودروها حامل ۳۲ طاقه پارچه و ۲۰ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند.

روابط عمومی پلیس بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف کامیون ایسوزو حامل ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران پلیس یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال را توقیف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان عسلویه با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی کامیون ایسوزو را که در حال انتقال انواع کالای قاچاق بود را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران پلیس در یک عملیات هماهنگ با کنترل محور خروجی شهرستان عسلویه خودروی کامیون را متوقف کرده و در بازرسی از آن انواع لوازم یدکی خودرو شامل، چراغ جلو خودرو، جلو پنجره ای، واشر سر سیلندر، دستگیره درب خودرو، واشر سرسیلندر، کاور چراغ جلو، بوش طبق، انواع بلبرینگ، اورینگ، انواع کاسه نمد، سیم چراغ، دنده برنجی، چراغ سقف و دسته موتور را که در حال جابه جایی به سایر نقاط کشور بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این محموله بدون پرداخت عوارض گمرکی در حال انتقال بود، عنوان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش مالی این محموله را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند. و در همین راستا راننده متخلف دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.