stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413589
  • 28 دی 1400 - 11:12
2

واکنش ندا شهسواری به غیبت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

واکنش ندا شهسواری به غیبت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان در مورد دلیل غیبت خود در جلسات کمیسیون ورزشکاران گفت: جلسات با مسابقات لیگ ایران و ترکیه تداخل داشت و ایران نبودم.

قلم | qalamna.ir :

پس از برگزاری دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک و انتخاب ۱۵ ورزشکار، رضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک چهار نفر دیگر را برای عضویت در این کمیسیون منصوب کرد.

با انتصاب محمد بیداریان، ندا شهسواری، ثریا آقایی و محمد باقری معتمد، چهار عضو دیگر کمیسیون به استناد بند(۲-۱) ماده چهار آیین نامه که از اختیارات رئیس کمیته ملی المپیک است، ۱۹ عضو کمیسیون ورزشکاران نهایی شدند.

تاکنون سه جلسه از کمیسیون ورزشکاران برگزار شده و ندا شهسواری ملی‌پوش پینگ‌پنگ در این جلسات شرکت نکرده است. مطابق با آیین‌نامه کمیسیون اگر ورزشکاران بیش از چهار جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، حذف و از اعضای علی‌البدل جایگزین آنها خواهند شد.

ندا شهسواری، در گفت‌وگو با ایسنا به علت غیبت خود در جلسات کمیسیون ورزشکاران اشاره و بیان کرد: متاسفانه هر بار جلسات کمیسیون با لیگ ایران و ترکیه تداخل داشته است و بیشتر هم ترکیه بودم. یک بار هم هماهنگ شد که بقیه نیامدند و بهم خورد. اصلا دلیل خاصی ندارد و از عمد نبوده چون آقای صالحی‌امیری زحمت کشیده و من را انتخاب کرده است اما از آنجایی که امسال در لیگ ایران و ترکیه حضور دارم و در کرمانشاه زندگی می‌کنم، خیلی کم تهران هستم.

او با بیان اینکه در مورد دلایل غیبتم با آقای صالحی‌امیری صحبت‌کرده‌ام، ادامه داد: هیچ قصد و غرضی در کار نبوده و اگر جلسه بعدی ایران باشم، حتما شرکت می‌کنم.

شهسواری در مورد حواشی کمیسیون ورزشکاران گفت: من اصلا وارد حاشیه نمی‌شوم و جزو اعضای بی‌طرف کمیسیون هستم. خیلی هم راغب نبودم عضو کمیسیون باشم اما چون آقای صالحی‌امیری زحمت کشیدند و انتخابم کردند، ممنون هستم و تا جایی که تهران باشم حتما جلسات را شرکت می‌کنم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.