stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413583
  • 28 دی 1400 - 12:05
0

برف و کولاک راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای دالاهو را مسدود کرد

برف و کولاک راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای دالاهو را مسدود کرد
کرمانشاه- قلمنا- فرماندار دالاهو گفت: بارش برف سنگین، کولاک و یخبندان راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان دالاهو را از روز گذشته تاکنون مسدود کرده است.
قلم | qalamna.ir :

«کرم محمدی» ر در گفت و گو با خبرنگار افزود: بارش برف سنگین در شهرستان دالاهو در پنج سال اخیر بی سابقه بوده و روز گذشته تمام توان و امکانات و ماشین آلات برف روبی را برای بازگشایی و راهگشایی راه های اصلی و جاده بین المللی ترانزیتی شهرستان گذاشتیم.

وی اظهار داشت: راه اصلی شهرستان دالاهو از ۲ محور کرند به سرپل ذهاب و کرند به اسلاام آباد غرب اکنون باز است اما به دلیل یخبندان و لغزندگی جاده، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و نمک پاشی مسیر نیز توسط عوامل راهداری در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: دستگاه های امدادی و ماشین آلات راهداری و برف روب نیز با تمام توان پای کار هستند تا نسبت به بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدود شده اقدام کنند.

محمدی ادامه داد: بارش برف سنگین باعث قطعی برق در تعدادی از روستاها شد که با پای کار بودن اداره برق و بسیج امکانات اکنون به جز سه چهار روستای بخش گهواره برق تمامی شهرستان وصل است و دلیل قطعی برق روستاهای باقی مانده نیز سخت گذر بودن راه و مسدود بودن راه های ارتباطی به این روستاها است که تلاش بر بازگشایی راه ها و رفع قطعی برق در دستور کار است.

وی اضافه کرد: روز گذشته به یک هزار و ۵۰۰ خودروی گرفتار در برف مسیر کرند تا سرمیل نیز خدمات رسانی و امداد رسانی شد و این خودروها از برف رهایی یافتند و به تعدادی از خانوارهای محاصره در برف نیز آذوقه خشک توزیع و تعدادی از آتن ها در مسجد اتلمهدی کرند اسکان یافتند.

فرماندار دالاهو گفت: با وجود برف سنگین از لحاظ خدمات رفاهی مشکلی نداریم و مجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که با تمام توان پای کار بوده و هستند و همین جا از تلاش تمامی پرسنل خدومی که با شروع بارش ها تا کنون پای کار بوده اند قدردانی می کنم و از صبر و حوصله مردم و رانندگان نیز کمال تشکر را دارم.

او اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن مسیر و یخبندان از تمامی مردمی که قصد سفر و عبور ازمحورهای مواصلاتی شهرستان دالاهو را دارند درخواست دارم که از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت سفر ضروری با تجهیزات ایمنی کامل و اطمینان از خودرو و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.