stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413579
  • 28 دی 1400 - 10:27
0
شهردار کرمانشاه:

عملکرد شهرداری باید موجب آرامش و آسایش شهروندان شود

عملکرد شهرداری باید موجب آرامش و آسایش شهروندان شود
کرمانشاه- قلمنا- شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد کاری ما باید موجب آرامش همشهریان شود، گفت: خدمت به مردم عبادت است و هر زمان که آرامش و آسایش شهروندان کرمانشاهی تأمین شد، یعنی به اهداف خود رسیده ایم.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا به نقل از «نادر نوروزی» در دیدار با مدیران مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه و معاونین آنان با اشاره به فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم افزود: شهرداران مناطق بدنه اصلی اجرایی شهرداری اند چرا که در دل مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما تأمین آسایش و ارتقا سطح کیفی زندگی مردم است، تصریح کرد: وقتی سرانه فضای سبز افزایش یابد، شاهد کاهش ترافیک باشیم، آسایش و رفاه مردم تأمین شود، سلامت شهر ارتقا یابد و شهری زیبا و با امکانات داشته باشیم، یعنی در خدمت به مردم موفق عمل کرده ایم.

شهردار کرمانشاه، وجود هدف مشخص را یکی از الزامات دانست و با بیان اینکه اهداف ما را به نتیجه خواهد رساند، گفت: گام های ما باید حساب شده و با برنامه باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکاری نیاز به برنامه است و برنامه نیز نیازمند زمان است، بیان کرد: کار ما در مجموعه شهرداری یک کار تیمی است که برای تحقق آن باید در کنار هم حرکت کنیم.

نوروزی در ادامه بر فرهنگ سازمانی تاکید کرد و با بیان اینکه در اطلاعات اجمالی کسب شده، فرهنگ سازمانی و همدلی خوبی در شهرداری وجود ندارد، افزود: فرهنگ سازمانی باید در شهرداری کرمانشاه اصلاح شود.

وی با بیان اینکه اگر کار جمعی صورت نگیرد، موفقیتی حاصل نمی‌شود، گفت: رقابت در کار خوب قابل تقدیر است اما همدلی و همراهی در پیشبرد اهداف نیز مهم است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به نوع فعالیت مدیران مناطق و تاکید بر اینکه کار آنان شبانه روزی است، تصریح کرد: خانواده بزرگ شهرداری کرمانشاه باید در کنار هم باشند.

نوروزی در ادامه به زمان کم خدمت اشاره کرد و با بیان اینکه این ایام زود می‌گذرد، گفت: برنامه در دست حاضر باید به سرعت، با کیفیت و هم دلی انجام شود.

وی افزود: هم اکنون در خصوص هیچ مدیری قضاوت نخواهم کرد، بلکه در آینده بر عملکرد کاری آنان قضاوت خواهم کرد، اگر نتوانند برنامه را اجرا کنند، بی‌شک جا خواهند ماند.

نوروزی در پایان خطاب به مدیران مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه بیان کرد: نظرات شما در تصمیم گیری های ما مؤثر است چراکه در کف خیابان هستید، خردجمعی و مشورت مهم است اما زمانی که تصمیمی اتخاذ شد باید اجرا شود.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.