stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 413565
  • 28 دی 1400 - 9:43
0
مدیرکل راهداری کرمانشاه:

راهداران بیش از چهار هزار کیلومتر باند جاده را در کرمانشاه برفروبی کردند

راهداران بیش از چهار هزار کیلومتر باند جاده را در کرمانشاه برفروبی کردند
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای جاده‌ای استان، گفت: راهداران طی ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر باند جاده را برف‌روی کردند.
قلم | qalamna.ir :

«فریبرز کرمی» در گفت و گو با مجموع ساعات بارش برف در استان را ۲۱۴ ساعت، مجموع ساعات بارش باران را هفت ساعت و مجموع ساعات کولاک را نیز ۲۵ ساعت اعلام کرد و افزود: بارش برف از دوشنبه شب در استان قطع شده واکنون شاهد یخ زدگی معابر و جاده ها هستیم.

وی در ادامه گفت: برای بازگشایی و برفروبی این چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر، ۲۶۷ نفر راهدار، ۱۷۶ دستگاه ماشین آلات، ۲ هزار و ۳۸۵ تن شن و نمک و ۵۲ دستگاه خودرو امدادی مورد استفاده قرار گرفته است.

او با بیان اینکه ۶۰۰ نیروی کار با ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات در ۴۶ راهدارخانه استان در حالت آماده باش است، گفت: عملیات برف روبی دیشب در همه محورهای استان انجام شد.

کرمی با بیان اینکه بیشتر در محورهای شهرستان های روانسر، پاوه، سرپل‌ذهاب، دالاهو و سنقر شاهد بارش برف بودیم، گفت: بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در محورهای روانسر به پاوه و پاوه به سه راهی شهدا ، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب انجام شد.

او از مردم خواست در روزهای برفی و بارانی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد حتما حین سفر از لاستیک مطمئن استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: شهروندان پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.