stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413562
  • 28 دی 1400 - 9:15
0

محورهای ارتباطی شهرستان روانسر لغزنده است

محورهای ارتباطی شهرستان روانسر لغزنده است
کرمانشاه ـ قلمنا ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر گفت: با قطع بارش برف و وقوع سرمای شدید، جاده ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان یخ زده و لغزنده است.
قلم | qalamna.ir :

فرخ الله کرمی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ، افزود: دمای هوا در این شهرستان به زیر صفر رسیده و موجب یخ زدگی جاده های شهرستان شده و ضرورت دارد رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای اصلی و فرعی با زنجیر چرخ در جریان است اظهار داشت: با توجه به اینکه روانسر شاهراه ارتباطی و دروازه اورامانات است راهداران ۲۱ ساعت بی وقفه تلاش کردند تا محورهای شهرستان باز باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر ادامه داد: به دلیل اهمیت بازگشایی راه های اصلی ، برف روبی جاده های روستایی با تاخیر مواجه شد و این موجب نگرانی روستاییان شد.

الله کرمی اضافه کرد: راه ارتباطی حدود ۷۵ روستای روانسر مسدود است و از شب گذشته (دوشنبه) عملیات بازگشایی چند روستا آغاز و تا ساعت های پایانی شب ادامه داشت و برف روبی سایر روستاها به امروز موکول شد.

وی تاکید کرد: باید از ترددهای صبحگاهی در فصل سرما به ویژه در محورهای برون شهری پرهیز کرد و زمان سفر را به پس از بالا آمدن آفتاب، گرم شدن نسبی سطح زمین و ذوب شدن یخ، موکول کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر افزود: نیاز است که رانندگان با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی حرکت کنند و باید تمامی نکات ایمنی و تجهیزات گرمایشی را همراه داشته باشند.

بارش برف که از اواخر روز یکشنبه در استان کرمانشاه آغاز تا شامگاه دوشنبه ادامه داشت و موجب بارش برف سنگین شد.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.