stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 413551
  • 28 دی 1400 - 9:09
1

۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرسین توزیع شد

۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرسین توزیع شد
کرمانشاه - قلمنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرسین از توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و کارت هدیه بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «نجفعلی کرمی» روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار افزود: بسته‌های معیشتی تهیه شده در قالب رزمایش کمک مومنانه شامل یک کیسه برنج، ۲ عدد مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات و ارزش تقریبی هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

او با بیان اینکه در مجموع ۳۴۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است، اظهار کرد: این کمک ها در بین نیازمندان شهرستان از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، خانواده های زندانیان کم بضاعت و نیروهای خدماتی و فضای سبز شهرداری توزیع شده است.

کرمی عنوان کرد: تامین هزینه این بسته ها توسط سپاه پاسداران شهرستان و توزیع آن به کمک گروه های جهادی، خیریه‌ها و نهادهای حمایتی صورت گرفته است.

آنچنان که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرسین بیان کرد، از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و کارت هدیه بین نیازمندان شهرستان هرسین توزیع شده است.

او افزود: همچنین طی مدت این ۲۳ ماه، ۲۳ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار عدد ماسک در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

کرمی از اهدای ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و تعدادی تبلت و تلفن همراه هم به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: آزادی تعدادی از زندانیان کم بضاعت و تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات انجام گرفته در ایام کرونا بوده است.

او از کمک و همکاری گروه های جهادی در طرح شهید سلیمانی، حمایت بسیج سازندگی، خیرین شهرستان و همکاری شبکه درمان شهرستان در واکسیناسیون شهروندان هم تشکر کرد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری هرسین معروف به دارالمومنین در جنوب شرقی استان کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.