stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 413537
  • 27 دی 1400 - 18:00
0
سرمربی سپاهان:

امیدواریم بتوانیم در لیگ جبران کنیم

امیدواریم بتوانیم در لیگ جبران کنیم
اصفهان_ سرمربی سپاهان گفت: اینجا جام حذفی است و همیشه این مسائل وجود دارد اما در هر صورت ما یک جام را از دست دادیم و واقعا همه ناراحت هستیم. امیدواریم بتوانیم در لیگ جبران کنیم و امیدوارم داوران با داد و هوار احساساتی نشوند و سوت‌های الکی نزنند.
قلم | qalamna.ir :

سرمربی سپاهان گفت: هیچوقت دست و پا نزدم و خودم را به کسی وصل نکردم و اینجا نیامدم که با یک یا ۲ باخت بروم.

محرم نویدکیا پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم و حذف سپاهان از جام حذفی اظهار کرد: ما در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و تا دقیقه ۲۵ بسیار خوب بازی کردیم اما بعد از آن عقب نشینی کردیم. روی صحنه‌ای که به نظر من خطا نبود تیم حریف به گل رسید اما در ادامه هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان ما بهتر بازی می‌کردند و در نیمه دوم و وقت‌های اضافه بسیار خوب کار کردند. موقعیت‌های خوبی داشتیم و برایم باور کردنی نیست که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

او ادامه داد: در فوتبال نمی‌شود تیم‌ها را با ضربات پنالتی مقایسه کرد اما باید به آلومینیوم تبریک بگویم که به مرحله بعد صعود کرد. باید از هواداران عذرخواهی کنم اما بازیکنان من تمام تلاششان را کردند. اینجا جام حذفی است و همیشه این مسائل وجود دارد اما در هر صورت ما یک جام را از دست دادیم و واقعا همه ناراحت هستیم. امیدواریم بتوانیم در لیگ جبران کنیم و امیدوارم داوران با داد و هوار احساساتی نشوند و سوت‌های الکی نزنند.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که “همکاری‌تان با سپاهان ادامه خواهد داشت یا خیر؟ ” گفت: من اینجا نیامدم که با یک یا ۲ باخت بروم. از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم تا روزی که سرمربی این تیم شدم، نه مصاحبه کردم و نه ارتباطی با باشگاه داشتم. هیجوقت دست و پا نزدم و خودم را به کسی وصل نکردم. یک روز با آقای ساکت نشستیم و صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم که من می‌توانم به تیم کمک کنم.

او ادامه داد: من تا آنجایی که بتوانم به تیم کمک کنم، اینجا هستم ولی چنین مساله‌ای وجود ندارد که بخواهم بترسم. تا لخظه آخر کارم را انجام می‌دهم و دلم می‌خواهد تا آنجایی که می‌توانم کارم را درست انجام می‌دهم. تیمم شرایط خوبی دارد و دیروز هم گفتم تیمم در لیگ جزو مدعیان اصلی است. نمی‌شود برای توجیه کردن بهانه بیاوریم اما فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک تا به حال توانسته باشد انقدر موقعیت ایجاد کند و فشار بگذارد. این نشان می‌دهد تیمم خوب کار می‌کند اما برای ما عجیب است این همه موقعیت خراب می‌شود. کاری هم نمی‌شود کرد و با این وجود ادامه می‌دهم و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد آلومینیوم گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند و هیچ شکی در آن وجود ندارد. اگر بتوانند در نیم فصل مشکلات را برطرف کنند قطعا تیم بهتری هم خواهند شد. من تیم آلومینیوم را دوست دارم و نوع فوتبالشان هم جذاب است اما اگر می‌خواهند مقام بیاورند باید تقویت شود تا بردهای بیشتری کسب کند.

او درباره درگیری ولسیانی و شهباززاده گفت: آن‌ها روی یک موضوع کوچک داشتند بحث می‌کردند که سروش رفیعی در این بین ترجمه کرد و به آن‌ها رساند که اشتباه منظور هم را متوجه شدند. بعد از آن با هم دست دادند و مشکلات حل شد. این‌ها در فوتبال طبیعی است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.