stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413533
  • 27 دی 1400 - 18:07
1

از هواداران عذرخواهی می‌کنم

از هواداران عذرخواهی می‌کنم
اصفهان_ اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و برخلاف بازی لیگ در برابر پرسپولیس شکست بدی داشتیم و از کیفیت کار تیم راضی نیستیم.
قلم | qalamna.ir :

مهدی تارتار دوشنبه پس از شکست سه بر صفر تیمش در جام حذفی و در برابر پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: از نظر فنی روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم، بازی را بد شروع کردیم. پس از دریافت گل اول کار ما سخت شد. در مسابقات حذفی وقتی گل اول را دریافت می‌کنید، همه چیز را از دست رفته می‌بینید و باید باز کنید. از طرفی تیم پرسپولیس در حمله سریع تیم قدرت مندی است و به ما ضربه زدند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و برخلاف بازی لیگ در برابر پرسپولیس شکست بدی داشتیم و از کیفیت کار تیم راضی نیستیم. با توجه به شرایطی که ذوب آهن در یکی دو سال اخیر داشته باید در مسابقات لیگ تمرکز کنیم و بازی با صنعت نفت را با نتیجه خوب به پایان برسانیم و به نیم فصل دوم برسیم.

وی درباره فعالیت ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: آمار به ما می‌گوید در بخش حمله مشکل داریم و تیم را باید تقویت کنیم. البته مهاجمان ما زحمت خود را می‌کشند، اما باید این تیم تقویت شود.

تارتار در پایان با انتقاد به داوری مسابقه تاکید کرد: به تیم داوری بازی خسته نباشید می‌گویم، اما در یکی دو صحنه خصوصاً در صحنه گل اول که بازیکن ما برخوردی داشت، داور می‌توانست خطا بگیرد. به هر حال کارشناسی باید صورت بگیرند و کارشناسان داوری در این باره نظر نهایی را بدهند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.