stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413506
  • 27 دی 1400 - 22:32
0
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

تردد در تمام راه‌های کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در تمام راه‌های کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
کرمانشاه - قلمنا - رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: باوجود بارش نسبتا شدید برف در اکثر شهرها و محورهای استان، تمام راه های برفی باز و تردد البته تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» در گفتگو به خبرنگار افزود: بارش برف که از ساعات ابتدایی بامداد امروز در برخی محورها آغاز شده بود و به تناوب ادامه داشت از عصر امروز شدت یافت و شهرهای بیشتری درگیر این رحمت الهی شد.

وی ادامه داد: هم اکنون تمامی راه های اصلی استان باز است اما تردد به کندی انجام می گیرد، ضمن اینکه تردد همه کشنده ها و کامیون ها با هدف ارتقاء ایمنی جاده ها و پیشگیری از تصادفات تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ دستغیب در عین حال از مسدود بودن برخی راه های روستایی در شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، سنقروکلیایی، کنگاور، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب به علت بارش سنگین برف خبر داد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ دستغیب در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله وشتاب حتما باید مورد توجه رانندگان باشد

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.