stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 413440
  • 27 دی 1400 - 16:53
0

معتاد شیشه‌ای خانواده‌اش را در کرمانشاه زندانی کرد

معتاد شیشه‌ای خانواده‌اش را در کرمانشاه زندانی کرد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز دوشنبه به خبرنگار گفت: پس از اعلام یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به حبس در شهرک دانش کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل دریافتند مرد ۴۰ ساله ای پس از مصرف مواد مخدر شیشه و به دنبال اختلافات قبلی با همسر و فرزندانش آن ها را ساعت ها در حمام منزل حبس کرده و مدام با چاقو آن ها را تهدید می کند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران ابتدا تلاش کردند با مشاوره و راهنمایی، فرد معتاد را متقاعد به آزاد کردن همسر ۳۷ ساله، دختر ۱۵ ساله و پسر ۲ ساله اش کنند اما موفق به این کار نشدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آن جایی که جان افراد محبوس در خطر بود و هر آن امکان اقدام غیرمعقولی از معتاد شیشه ای می رفت ماموران به سرعت هماهنگی های لازم را به مقام قضائی به عمل آورده و وارد منزل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در منزل، ضمن دستگیر کردن جوان معتاد، همسر و ۲ فرزندش را نیز پس از حدود چهار ساعت محبوس شدن در حمام از دست وی نجات داده و آزاد کردند.

سرهنگ دلیری یادآوری کرد: مرد معتاد در بازجویی ها عنوان کرد به دنبال اختلافات خانوادگی همسر و فرزندانم قصد ترک منزل را داشتند اما برای جلوگیری از این کار، آن ها را در حمام منزل زندانی کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی معتاد شیشه ای به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در هرسین

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۷۲ ساعت پس از ارتکاب جنایت توسط ماموران انتظامی هرسین خبر داد.

 سرهنگ «محمدرضا یاری» اظهار داشت: پس از کشف جسد جوان ۲۷ ساله ای در ابتدای جاده فرعی روستای “بابازید” هرسین که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در نقاط حاشیه ای شهر هرسین شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله با ضربات چاقو اعتراف کرد.

سرهنگ یاری در پایان با بیان اینکه فرد قاتل انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرده است، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.