stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413436
  • 27 دی 1400 - 16:52
0

محورهای اصلی در خراسان جنوبی باز است

محورهای اصلی در خراسان جنوبی باز است
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: مسیر فرعی سه‌قلعه سرایان به شوشود بیرجند و محور فرعی میغان – بصیران با توجه به طغیان رودخانه‌ها و سیلاب مسدود شده که همکاران راهداری و پلیس راه از صبح امروز در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه و آماده‌باش در استان تمامی همکاران ما در سطح راه‌های استان حضور دارند و الان ۶۵ تیم پلیس راه در جاده‌های استان فعال است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در سه گردنه ثمن‌شاهی محور بیرجند – قاین، سرچاه محور اسدیه – بیرجند و گردنه درمیان در محور اسدیه – سربیشه شاهد ریزش برف هستیم و همکاران ما با اداره کل راهداری و سایر یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان حضور فعال دارند.

وی تصریح کرد: تمامی محورهای استان با توجه به بارندگی‌های اخیر لغزنده است لذا تاکید داریم رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و وارد جاده‌ها نشوند چون حوادث زمستانی در جاده بسیار سخت است.

سرهنگ رضایی با اشاره به جاده‌های روستایی و فرعی گفت: رانندگان توجه داشته باشند که در تمامی آبنماها روان‌آب جاری است یا گل و لای هنوز در سطح راه است لذا کوچکترین بی‌احتیاطی سبب واژگونی خودرو می‌شود.

وی افزود: رانندگان از حاشیه راه‌های روستایی و فرعی در این روزها نباید حرکت کنند چون با توجه به آب‌بردگی راه‌ها احتمال وقوع سانحه وجود دارد.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: رانندگان از هرگونه تغییر مسیر یا ترمز ناگهانی، پا برداشتن از روی گاز جدا بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و خیلی پایین که هر لحظه بتوانند خودرو را کنترل کنند، طی مسیر دهند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید در این روزها مدیریت سفر داشته باشند گفت: شاید به‌صورت مقطعی محدودیت یا ممنوعیتی برای رانندگان ایجاد کنیم که خواهش می‌کنم با مجموعه پلیس همکاری شود.

سرهنگ رضایی افزود: در محورهای فرعی و روستایی همکاران پاسگاه‌های انتظامی به کمک ما آمده‌اند و شاید به رانندگان تذکراتی بدهند که خواهش داریم رانندگان حتما به توصیه این همکاران دقت داشته باشند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.