stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413431
  • 27 دی 1400 - 19:48
1
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

شهردار کرمانشاه از بین ۴۰ گزینه انتخاب شد

شهردار کرمانشاه از بین ۴۰ گزینه انتخاب شد
کرمانشاه-قلمنا-رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه از بین ۴۰ گزینه انتخاب شد.
قلم | qalamna.ir :

مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، رسول آزادی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مراسم معارفه شهردار کرمانشاه که در تالار انتظار برگزار شد ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین برای حضور در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری معارفه شخصی هستیم که پس از ارائه برنامه های خود توانست رای اعتماد تمامی اعضای شورای شهر را کسب کند.

وی افزود: این مهم درحالی صورت گرفت که تمامی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه یک دل و همدل درکنار هم بودند.

آزادی ادامه داد: پس از استعفای دکتر طلوعی از شهرداری کرمانشاه، جلسات متعددی را برگزار کردیم و بیش از ۴۰ نفر از افراد توانمند برنامه های خود را اعلام کردند که قطعا بسیار توانمند هستند اما در نهایت نگاه تمامی اعضای شورای شهر معطوف به دکتر نوروزی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: از تمامی شهرداران که در سال های اخیر توفیق خدمت به آنان داشتم و همچنین شهرداران گذشته تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه باعث خرسندی است که تمامی اعضای شورا برای پیشرفت کرمانشاه یک دل هستند خاطرنشان کرد: البته شاید برای بررسی لوایح اختلاف نظر باشد اما این اختلاف نظر مطابق با اصل دموکراسی است.

آزادی در ادامه و به نمایندگی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه خطاب به شهردار جدید کرمانشاه گفت: تا زمانی که در مسیر توسعه شهر و در مدار قانون باشند یاور و پشتیبان خواهیم بود و از ایشان انتظار داریم با استاندار محترم، مسئولین شهری و شورای شهر تعامل داشته باشند.

رئیس شورای شهر کرمانشاه ادامه داد: انتظار داریم ایشان ضمن رسیدگی و عدالت در پرداخت اضافه کاری و تبدیل وضعیت پرسنل را پیگیری کنند تا امنیت شغلی آنان حفظ و در مقابل این فشار اقتصادی کمر خم نکنند.

وی در پایان ضمن تبریک به مردم کرمانشاه برای انتخاب سردار حاج بهمن امیری مقدم بعنوان استاندار کرمانشاه گفت: ان شالله ایشان ما را در مسیر توسعه شهر کرمانشاه یاری کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.