stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413427
  • 27 دی 1400 - 15:21
0
هواشناسی:

یخبندان در راه کرمانشاه

یخبندان در راه کرمانشاه
کرمانشاه- قلمنا- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش برف تا پایان هفته در استان ادامه دارد، گفت: از فردا (سه‌شنبه) شاهد کاهش محسوس دمای هوا و یخبندان در سطح استان خواهیم بود.
قلم | qalamna.ir :

«فیروز دولتشاهی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی نقشه های هواشناسی تا پایان هفته بارش برف در سطح استان سنگین گزارش می شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی حاکم در منطقه با جریان هوای سرد شمالی همراه می شود، گفت: دمای هوا از روز سه شنبه به شکل محسوسی در کرمانشاه کاهش پیدا می کند و شاهد بروز یخبندان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه امروز و پنجشنبه شاهد وزش باد در سطح استان خواهیم بود، افزود: بارندگی از بعد از ظهر امروز نمود بیشتری داشته و علاوه بر نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز به تدریج به شکل برف مشاهده می‌شود.

دولتشاهی پیش بینی کرد که بارش برف بخصوص در نواحی شمال غربی اورامانات و حتی مناطق سردسیر و معتدل نیمه غربی استان کرمانشاه نسبتاً سنگین باشد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که تا پایان هفته دمای شبانه به طور غالب در مناطق گرمسیری بین یک تا سه درجه سانتیگراد زیر صفر و در مناطق معتدل بین پنج تا هشت درجه زیر صفر و در مناطق سردسیر بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت برسد.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه دمای هوای مرکز استان را در ۲۴ ساعت آینده بین ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و منفی هفت درجه زیر صفر پیش بینی کرد.

به گفته دولتشاهی در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش برف در ایستگاه هواشناسی گیلانغرب با ۵۶ سانتیمتر به ثبت رسیده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.