stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 413404
  • 27 دی 1400 - 0:09
0
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان:

همراهی مردم وقتی صورت می‌گیرد که مدیریت شهری را از خودشان بدانند

همراهی مردم وقتی صورت می‌گیرد که مدیریت شهری را از خودشان بدانند
اصفهان_ رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همراهی مردم وقتی صورت می‌گیرد که مدیریت شهری را از خودشان بدانند و این موضوع حاصل نمی‌شود مگر اینکه مدیریت شهری همه امور و موضوعات مربوط به شهر و شهروندان را به طور شفاف در معرض دید مردم قرار داده و همیشه و در همه حال مردم را ناظر بر اعمال و عملکرد خود بدانند.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا فلاح، با بیان اینکه شهرداری‌ها یکی از مهمترین مجموعه‌ها در ارتباط با شهروندان هستند، اظهار کرد: در کشور ما بیش از ۷۰ درصد مردم در مناطق شهری زندگی می‌کنند و تعاملات و ارتباطات بین شهروندان و شهرداری بسیار وسیع و گسترده است؛ لذا در صورتی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر موفق خواهند بود که مردم و شهروندان با این ارگان همراهی و تعامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: همراهی مردم وقتی صورت می‌گیرد که مدیریت شهری را از خودشان بدانند و این موضوع حاصل نمی‌شود مگر اینکه مدیریت شهری همه امور و موضوعات مربوط به شهر و شهروندان را به طور شفاف در معرض دید مردم قرار داده و همیشه و در همه حال مردم را ناظر بر اعمال و عملکرد خود بدانند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید با بیان اینکه شفافیت می‌تواند اعتماد و همراهی مردم را به خود جلب کند، افزود: با ایجاد طرح شفافیت نتایجی از قبیل افزایش کارایی و جلب اعتماد مردم و شهروندان را حاصل می‌شود، همچنین این طرح سبب کاهش فساد و رانت در سیستم اداری شهر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری باید به صورت واقعی و بدون گزینش بندهای طرح و اعمال سلیقه اجرا شود تا شائبه‌ای برای افراد نداشته باشد، گفت: امیدواریم این طرح در همه ارکان جامعه به ویژه ادارات دولتی عملیاتی و اجرایی شود.

فلاح ادامه داد: ضمانت اجرایی طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری، نظارت و مطالبه‌گری مستمر و دقیق شهروندان است که این نظارت، مدیران را در ریل خدمت‌گذاری بی‌منت، هدایت کرده و اجازه نمی‌دهد که از این ریل خارج شوند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.