stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413334
  • 27 دی 1400 - 12:27
0
معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد؛

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تقویت حوزه آبفای همدان

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تقویت حوزه آبفای همدان
همدان- قلمنا- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در سال جاری نزدیک به یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت حوزه آب و فاضلاب همدان در نظر گرفته شده است.
قلم | qalamna.ir :
قلم، مسعود خشایی در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آبفای همدان گفت: این شرکت با تحت پوشش قرار دادن ۱.۷ میلیون نفر از جمعیت استان، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان را تحت پوشش خدمات آبرسانی دارد.

وی ادامه داد: احداث ۱۱۰۰ باب مخزن، حفر ۱۲۰۰ حلقه چاه در حوزه شهری، ایجاد ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و ایجاد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها از جمله خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در طول سال‌های اخیر است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اذعان به اینکه در سال جاری نزدیک به ۱,۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تقویت حوزه آب و فاضلاب استان همدان در نظر گرفته شده است، گفت: از مجموع ۱۰۶۹ روستای استان در حال حاضر ۸۰۳ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و ۱۶۰ روستای دیگر نیز با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی وارد مدار بهره برداری از آب خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت در مجموعه آب و فاضلاب را همانند دو امدادی دانست و خاطرنشان کرد: شاخص‌ها نشان دهنده رشد قابل ملاحظه خدمات در حوزه آب و فاضلاب استان همدان است.

در ادامه این آئین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۵ درصد اعتبارات در استان‌ها و ۸۵ درصد آن در مرکز است، گفت: مدیران به منظور جذب اینگونه اعتبارات باید تلاش کنند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه چنانچه کار کارشناسی صورت گیرد خیلی از هزینه‌ها حذف خواهد شد، گفت: دغدغه ما باید حل مشکلات مردم باشد و مردم طعم خدمات نظام جمهوری اسلامی را چشیده تند و نباید کم کاری‌ها موجب بدبینی مردم به این نظام شود.

در ادامه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز ضمن تقدیر از اعتماد وزیر نیرو، نمایندگان و استاندار همدان، گفت: این نوع قبول مسؤلیت پس از مدیریت شایسته مهندس حسینی بیدار بسیار سنگین است که امیدوارم با همکاری صمیمانه همکارانم در شرکت آب و فاضلاب نتیجه بخش باشد.

فرهاد بختیاری فر، تأمین آب در شرایط موجود را بزرگترین چالش شرکت دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند و همراهی نمایندگان استان ضمن تعیین تکلیف پروژه تالوار مشکلات تنش آبی را در تابستان پیش رو به حداقل برسانیم.

وی، بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان، توجه ویژه به ذی نفعان شرکت، افزایش حجم خدمات غیر حضوری به مشترکین، جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی، تکمیل پروژه بازچرخانی فاضلاب و کاهش برداشت از منابع زیر زمینی را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد.

مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان همدان، نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما به عنوان یک تیم در این مجموعه فعالیت نمودیم، گفت: پیش بینی می‌شد با وجود تنش آبی بیش از ۶۰ روستای استان با مشکلات عدیده مواجه شوند که با تلاش همکاران من با کمترین میزان تنش رو به رو بودیم.

سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده و انتقال ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب از چاه‌ها برداشت از سد را به یک سوم رساندیم، از نوین شدن تمامی سامانه‌های کلر زنی روستایی استان خبر داد و گفت: تمامی این خدمات را مدیون نیروهای خوب و جهادی شرکت آب و فاضلاب هستیم.

در پایان این مراسم، حکم مهندس فرهاد بختیاری فر به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اعطا و از خدمات مهندس حسینی بیدار نیز تجلیل شد، در این مراسم همچنین مهندس حسینی بیدار به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت مهندسی کشور معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.