stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 413322
  • 27 دی 1400 - 12:07
0

میقاتی: معامله‌ای در کار نیست/ گروه‌های شیعه به خاطر مردم لبنان به دولت بازگشتند

میقاتی: معامله‌ای در کار نیست/ گروه‌های شیعه به خاطر مردم لبنان به دولت بازگشتند

نخست وزیر لبنان تأکید کرد که تصمیم شیعیان برای بازگشت به جلسات دولت به خاطر مردم لبنان است و اخبار درباره وجود معامله‌ای در این باره درست نیست.

قلم | qalamna.ir :

نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط گفت: اخبار منتشر شده درباره اینکه بازگشت وزرای شیعه به جلسات دولت به دلیل بیانیه صادره از جنبش أمل و حزب الله است که براساس اشاره یک طرف خارجی مرتبط با تحولات منطقه‌ای و بین المللی صادر شده، صحبت ندارد. وجود معامله‌ برای ازسرگیری جلسات در ازای تعلیق تحقیقات قضایی درباره پرونده انفجار بندر بیروت صحت ندارد.

وی تأکید کرد: تصمیم شیعیان برای بازگشت به جلسات دولت به این دلیل است که آن‌ها درد و رنج و مشکلات لبنانی‌ها را احساس می‌کنند و درخواست‌ها و نیازهای آن‌ها برای خروج از وضعیت بحران زده اقتصادی و مالی را پاسخ می‌دهند. ما باید همگی به مسئولیت‌هایمان برای نجات کشور عمل کنیم. فشار مردمی هیچ طرفی را مستثنی نمی‌کند به ویژه اینکه درد و رنج و مشکلات لبنانی‌ها محدود به طایفه مشخصی نیست.

میقاتی همچنین گفت که با همکاری یوسف الخلیل، وزیر دارایی برای تهیه لایحه قانون بودجه همکاری می‌کند تا در جلسات هفته بعد وزرا آن را بررسی کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.