stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413204
  • 26 دی 1400 - 22:07
1
استاندار خوزستان در یادواره شهدای نظم و امنیت با حضور فرمانده انتظامی کشورعنوان کرد؛

مسیر توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است

مسیر توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است
خوزستان - دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان روز یکشنبه با حضور در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور و خانواده‌ شهدای امنیت در شهرستان خرمشهر بر اهمیت و جایگاه ناجا در برقراری نظم و امنیت به ویژه در مسیر توسعه کشور تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :
 

استاندار خوزستان در این یادواره بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما حماسه‌ای با شکوه خلق کرد و موجب شد دشمنان از این خاک به بیرون رانده شوند، شهدای زیادی در این راه دادیم تا برای کشور اقتدار و امنیت را به ارمغان بیاورند و اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

وی افزود: مسیری که نظام مقدس  جمهوری اسلامی، در طول چهار دهه اخیر طی نموده، مسیری رو به رشد بوده است. دشمنان همیشه سعی در ممانعت از تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته و دارند اما همانگونه که در دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم به یاری خداوند بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به ابعاد متفاوت دفاع از کشور در برهه فعلی بیان کرد: یکی از این ابعاد، دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمنان خارج از کشور است و بُعد دیگر دفاع، خنثی‌سازی و مقابله با شیطنت‌ها و اقداماتی است که در درون کشور شکل می‌گیرد که این اقدامات در راستای طراحی‌ها و هم پیمانی با دشمن است تا از این طریق خدشه‌ای در نظم و امنیت کشور وارد کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ناجا در حفظ امنیت کشور و مقابله با تهاجم‌ها گفت: در کشور همواره با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه مواجه هستیم که وظیفه نیروهای سربلند ناجا و دیگر سربازان گمنام است تا دست به دست هم دهند و این امنیت را برقرار کنند در حقیقت بستر رشد و توسعه جمهوری اسلامی و اهداف آن، نظم و انضباطی است که نیروهای نظامی شبانه روز در تحقق اهداف آن هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.