stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 413166
  • 26 دی 1400 - 16:47
1

ایجاد ساختار قوی برای آلومینیوم از اهدافم است

ایجاد ساختار قوی برای آلومینیوم از اهدافم است
قلم | qalamna.ir :

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان امروز، افزود: آرزو دارم تیم آلومینیوم اراک آسیایی شود و علاقه مند هستم این باشگاه از لحاظ ساختار، یک سپاهان دیگر باشد که برای سال‌های بعدی بماند.

وی بیان کرد: در بازی قبلی با تیم سپاهان ما شرایط بدی نداشتیم، بازی لیگ با جام حذفی فرق می‌کند هر تیمی اشتباه کند جام را از دست می‌دهد.

خطیبی با اشاره به اینکه بازیکنانم شرایط را می‌دانند و تیم مقابل ما چند دوره در جام حذفی حضور داشته و مدعی است و شرایط خوبی هم دارد، یادآور شد:
امیدوارم اشتباهی در رقابت فردا نداشته باشیم و موقعیت سازی کنیم و بتوانیم از بازی فردا آنچه می‌خواهیم و هدفمان است، به دست آوریم.

وی اظهار داشت: لازم است نامه‌هایی که می زنیم پیگیری شود و باشگاه آلومینیوم تاکنون سومین نامه را ارسال کرده و امیدواریم تاثیر داشته باشد.

خطیبی افزود: تاکنون به هدف خود در لیگ رسیده‌ایم و رضایت بخش بوده اکنون کل ایران شخصیت آلومینیوم را متوجه شده‌اند و خوشحالم که این تیم برای اهالی فوتبال قابل احترام است.

وی اظهار داشت: دوست دارم تیم آلومینیوم اراک به بالای جدول صعود کند اما بیشتر تمایل دارم ساختار باشگاه را اصلاح کنم که به تنهایی ممکن نیست و باید مسئولان کمک کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: اکنون استادیوم ورزشی اراک بیش از ۱۰ ایراد دارد که باید اصلاح شود مثل رختکن، جایگاه خبرنگاران و گزارشگران که باید تجهیز شود و اگر ناظر از رختکن عبور کند، اشکالات بسیاری از آن خواهد گرفت.

تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان فردا دوشنبه بیست و هفتم دی‌ماه در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.