stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 41314
  • 16 فروردین 1399 - 1:28
2

تغییر در تاریخ اعزام مشمولان به سربازی در نیمه اول سال ۹۹

تغییر در تاریخ اعزام مشمولان به سربازی در نیمه اول سال ۹۹

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که تاریخ اعزام به سربازی در نیمه اول سال ۹۹ تغییر خواهد کرد.

قلم | qalamna.ir :

سردار تقی مهری در گفت و گو با در این باره گفت: بنا بر ابلاغیه‌ ستادکل نیروهای مسلح، در شش ماه اول سال ۹۹ زمان اعزام به سربازی تغییر کرده و قرار شد دیگر در تاریخ ۱۹ هر ماه اعزامی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بنابراین برابر این ابلاغیه تمامی اعزام‌ها در تاریخ یکم و دوم و سوم هر ماه انجام خواهد شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این که در گذشته مشمولان دارای  مدرک دانشگاهی از فوق دیپلم تا دکتری در یک تاریخ و مشمولان  دارای دیپلم و کمتر در تاریخ دیگر اعزام  می‌شدند گفت: مشمولان دارای تحصیلات دانشگاهی یعنی از فوق دیپلم تا دکتری در تاریخ یکم هر ماه و مشمولان دارای مدرک دیپلم و پایین تر در تاریخ سوم هر ماه اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این که این تغییر تاریخ  فعلا در نیمه اول سال اجرای خواهد شد گفت: برای نیمه دوم سال تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

سردار مهری درباره اعزام‌های فروردین ماه ۹۹ نیز گفت: در فروردین ماه ۹۹ هیچ اعزامی به سربازی نخواهیم داشت و افرادی که هم که پیش از این دارای برگه اعزام به تاریخ ۱۹ فروردین بودند اعزامشان به تاریخ‌های یکم و سوم اردیبهشت ۹۹ موکل شده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره غربالگری و بررسی سلامت سربازان در عین اعزام به مراکز آموزشی نیز گفت: این رویه‌ایست که همیشه در نیروهای مسلح وجود داشته و سازمان وظیفه عمومی ناجا قبل از اعزام به سربازی وضعیت سلامت مشمولان را پیگیری و بررسی می‌کند.

وی تاکید کرد که مرجع اصلی اعلام اخبار مربوط به سربازی رسانه‌های معتبر و پایگاه وظیفه عمومی ناجا است و شهروندان می‌تواند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۹۶۴۸۰ نیز تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

سردار مهری از مشمولان و خانواده‌های آنها خواست که به مراکز وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه نکرده و سوالات خود را به شکل غیر حضوری پیگیری کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.