stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413058
  • 25 دی 1400 - 22:07
0
مدیر تعاون روستایی:

۷۵۰ تن میوه شب عید به کرمانشاه اختصاص یافت

۷۵۰ تن میوه شب عید به کرمانشاه اختصاص یافت
کرمانشاه - قلمنا - مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: به منظور تامین میوه شب عید مردم استان ۷۵۰ تن سیب و پرتقال به زودی وارد کرمانشاه می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا، «ایرج صفایی» عصر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات لازم برای تامین میوه شب عید در استان کرمانشاه انجام شده و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: به همین منظور درخواست واردات ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب ارائه شده و در هفته آینده کار تحویل آن و انتقال به کرمانشاه انجام می‌شود.

صفایی همچنین از شناسایی ۱۷ سردخانه برای نگهداری میوه‌های شب عید در کرمانشاه خبر داد و گفت: همه این میوه‌ها از نوع مرغوب و با ماندگاری بالا تهیه خواهند شد تا محصولی با کیفیت به مردم استان ارائه شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای به توزیع کالاهای اینترنتی توسط شرکت بازرگام در استان داشت و گفت: در طول ۱۰ روز اخیر پنج تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار ریال توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع ۲۰۰ شانه تخم مرغ با قیمت مصوب هرشانه ۴۳۰ هزار ریال خبر داد و گفت: این اقلام بدون هیچگونه هزینه حمل و نقل تحویل مردم شده است.

صفایی در پایان از آمادگی این شرکت اینترنتی برای توزیع مرغ منجمد نیز خبر داد و گفت: با این حال فعلآ نیازی به توزیع این نوع مرغ به واسطه وفور مرغ گرم و عرضه آن با نرخی پایین تر از قیمت مصوب نیست.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.