stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 413003
  • 25 دی 1400 - 14:55
0
مدیرکل راهداری کرمانشاه:

راهداری در ۳۲۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه عملیات برفروبی انجام داد

راهداری در ۳۲۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه عملیات برفروبی انجام داد
کرمانشاه -قلمنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته در برخی از مناطق استان، گفت: عملیات برفروبی توسط راهداران استان در ۳۲۰ کیلومتر از جاده‌های استان انجام شده و اکنون نیز همه جاده‌های استان باز و تردد در جریان است
قلم | qalamna.ir :

«فریبرز کرمی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: برای بازگشایی و برفروبی این ۳۲۰ کیلومتر؛ ۲۴ دستگاه ماشین آلات و ۲۲۰ تن شن و نمک استفاده شده است.

او با بیان اینکه بیشتر در محورهای شهرستان های روانسر، پاوه، سرپل‌ذهاب، دالاهو و سنقر شاهد بارش برف بودیم، گفت: بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در محورهای روانسر به پاوه و پاوه به سه راهی شهدا انجام گرفته است.

وی با اعلام اینکه تمام محورهای استان اکنون باز و تردد جریان دارد، افزود: اکنون در حوزه اورامانات شاهد بارش برف هستیم و گروه های راهداری نیز در محورهای این خطه در آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان گفت: در فصل سرما، ۴۶ راهدارخانه در قالب ۳۶۰گروه و ۳۶۰ دستگاه خودرو و انواع ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی به مردم به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان و در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

کرمی همچنین از دیگر اقدامات صورت گرفته آماده کردن ۴۰ هزار تن نمک و شن برای فصل زمستان دانست، تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

او از مردم خواست در روزهای برفی و بارانی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد حتما حین سفر از لاستیک مطمئن استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: شهروندان پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.