stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412991
  • 25 دی 1400 - 14:00
1
استاندار کرمانشاه:

زمینه برگزاری حضوری کلاس‌های درس در کرمانشاه فراهم می‌شود

زمینه برگزاری حضوری کلاس‌های درس در کرمانشاه فراهم می‌شود
کرمانشاه - قلمنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت ارائه آموزش حضوری به دانش آموزان و دانشجویان گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی آموزش شرایط برگزاری حضوری کلاس‌های درس را در استان فراهم خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا، «بهمن امیری مقدم» روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس جمهور، استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری افت تحصیلی دانش آموزان پیش‌بینی کند.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان استان دارای استعدادهای فراوانی هستند که به منظور توسعه و پیشرفت استان باید برای حمایت از آنان در سیستم آموزشی برنامه ریزی کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین با تشریح وضعیت مناسب استان در خصوص کنترل کرونا گفت: مردم استان با رعایت پروتکل ها و اصول بهداشتی به کنترل بیماری کرونا کمک کردند و امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم و تسریع در روند واکسیناسیون شاهد بهبود شرایط در آینده باشیم.

امیری مقدم با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان نوبت اول و دوم واکسن کرونا را ترزیق کرده اند، اظهار داشت: از مردم استان می خواهیم که نسبت به ترزیق دُز سوم نیز اقدام کنند تا استان از لحاظ گسترش سلامت و کنترل بیماری کرونا وضعیت بهتری پیدا کند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۰ هزار معلم شاغل، ۳۰ هزار بازنشسته و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز دارد که در چهار هزار و ۳۳۱ واحد آموزشی درس می‌خوانند.

۹۳ بیمار کرمانشاهی مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان اکنون به ۹۳ نفر رسیده که نسبت به روز گذشته ۱۸ نفر بیشتر است، گفت: از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۶ نفر آنها وخیم است.

«مهدی محمدی» افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۳۱ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در این استان فوتی نداشتیم، افزود: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همان ۲ هزار و ۹۳۶ نفر روز گذشته (پنجشنبه) است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۰ نفر بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند.

شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب از ۱۴ دی ماه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، پاوه، جوانرود، سرپل‌ذهاب و کنگاور هم در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت.

براساس رنگ بندی ۲۷ آذر شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، اسلام‌آبادغرب، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، گیلانغرب، جوانرود، سرپل‌ذهاب و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان پاوه در وضعیت زرد قرار داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.