حسین فرهیدزاده افزود: در دو روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه با استقرار این تیم در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ، مجموعا ۱۵۰ نفر مراجعه کننده داشته است که ۸۹ نفر از مراجعین درخواستشان مربوط به وزارت صمت بوده است.
وی با اشاره به اهمیت درج درخواستهای مراجعین در سامانه سامد، گفت: ۷۶ مورد از مراجعات در سامانه سامد ثبت و ۱۳ مورد به دلیل نواقص اطلاعات و عدم پاسخگو به تلفن درج شده، متعاقباً با پیگیری مجدد در سامانه ثبت خواهد شد.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت افزود: درخواست تسهیلات واحدها تولیدی، طرح و توسعه واحد، اشتغال در حوزه وزارتی، تمدیدی جواز و پروانه و رفع موانع تولید بیشترین درخواست ها ثبت شده در مرکز پاسخگویی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هرمزگان بود.
فرهیدزاده افزود: خسارت سیل به زمین های کشاورزی، مسکن و… از جمله موضوعات درخواستهای مراجعین به سازمان صمت بود که با در نظر گرفتن موضوعات جهت مراجعه به دستگاه های مربوطه راهنمایی شدند.
انتهای پیام/