stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 412875
  • 25 دی 1400 - 11:08
0
رئیس جمهور:

صیادی ترال که به دریا و آبزیان و صیادی سنتی آسیب وارد کند، ممنوع خواهد بود/ مدیران صنایع بزرگ هرمزگان به مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان عمل کنند

صیادی ترال که به دریا و آبزیان و صیادی سنتی آسیب وارد کند، ممنوع خواهد بود/ مدیران صنایع بزرگ هرمزگان به مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان عمل کنند
هرمزگان/ قلمنا-رئیس جمهور درباره ضرورت ساماندهی وضع صیادی در آب‌های خلیج فارس، گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می‌شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام‌مند صورت می‌گیرد.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جمع اصحاب رسانه هرمزگان درباره برنامه‌های دولت برای استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر هرمزگان در مسیر ارتقای این استان اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی‌ای که پیش از سفر از سوی همکاران ما در دولت انجام شد، در این سفر دو روزه، سرکشی‌هایی به بخش‌های مختلف داشتیم و مقرر شد مشکلاتی که قابلیت حل سریع دارد، در زمان کوتاهی برطرف شود.

رئیس جمهور افزود: برای مشکلاتی که نیاز به بررسی در مرکز و تخصیص بودجه دارد، دستورهایی صادر و مقرر شد در سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود.

دکتر رئیسی ضمن درخواست از مدیران صنایع بزرگ هرمزگان برای عمل به مسئولیت اجتماعی و پرداخت سهم استان، تصریح کرد: با توجه به استفاده این صنایع از منابع استان و تبعات زیست محیطی آنان برای هرمزگان، پرداخت سهم استان باید یک تکلیف تلقی و صرف توسعه و پیشرفت هرمزگان شود.

رئیس جمهور به ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان اشاره کرد و گفت: اگر اقتصاد گردشگری استان فعال شود، وضع بغرنج بیکاری در استان سامان می‌یابد و به بهبود معیشت و اقتصاد مردم نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.