stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 412871
  • 25 دی 1400 - 10:48
2
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد؛

اهدای بیش از ۱۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی همدان

اهدای بیش از ۱۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی همدان
همدان- قلمنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ۱۶ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب از سوی مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور به کتابخانه‌های عمومی استان همدان اهدا شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های اخیر جذب منابع اهدایی (کتاب، نشریه و اسباب بازی) به یکی از مهم‌ترین راه‌های تأمین منابع کتابخانه های عمومی تبدیل شده است، بنابراین رایزنی با ادارات و سازمان‌های مختلف فرهنگی و غیر فرهنگی با جدیت دنبال شد.

وی افزود: در پی رایزنی با رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، ۱۳ هزار و ۵۶ جلد کتاب و سه هزار و ۷۵۲ جلد نشریه در ۱۷۵ عنوان و با حوزه‌های موضوعی متنوعی چون مردم شناسی، باستان شناسی، زبان شناسی، هنرهای دستی و سنتی، حفاظت و مرمت و ابنیه و بافت‌های تاریخی در قالب دو مرحله در آذر و دی ماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌های عمومی استان همدان اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اهدای کتاب جهت تأمین منابع مورد نیاز در کتابخانه ها، تصریح کرد: از ابتدای طرح اهدای کتاب در سال ۹۲ تا کنون در مجموع، ۶۳۰ هزار جلد کتاب توسط مردم، سازمان‌ها و ادارات استانی و خارج استانی به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.