stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 412431
  • 22 دی 1400 - 19:59
1

برپایی سه نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در مشهد

برپایی سه نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در مشهد
خراسان رضوی- سه نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی گشایش یافت.
قلم | qalamna.ir :

 این نمایشگاه مرتبط با لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فرش ماشینی وموکت و کفپوش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا شده است.

استاندار خراسان رضوی  دیشب در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: تنوع و کیفیت محصولات لوازم خانگی در این نمایشگاه‌ها حاکی از تلاش و تمرکزی گسترده از سوی تولیدکنندگان داخلی است.

یعقوبعلی نظری افزود: وجود برند‌های شناخته شده مختلف لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و فرش بیانگر تنوع کالاها، کیفیت بالا و تنوع قابل توجه محصولات داخلی در این زمینه است.

وی گفت :صنعت لوازم خانگی با ورود به توسعه تولید داخلی  میتواند در شرایط دشوار اقتصادی به خودکفایی در این صنعت نزدیک شود و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی نیازمندی‌های مردم و بلکه نیاز‌های خارج از کشور را تامین نماید.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد نیز گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری و دهمین نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و کفپوش به طور همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: ۱۸ هزار مترمربع از مساحت نمایشگاه بین المللی مشهد به برپایی  این سه نمایشگاه اختصاص یافته است و ۱۳۰ شرکت تولیدی در زمینه لوازم خانگی، لوازم برقی، سرویس آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، فرش ماشینی و کالای خواب، آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید عمومی قرار داده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد مشارکت کننده، ۵۹ شرکت تولیدی از استان خراسان رضوی، ۷۱ شرکت تولیدی از استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، سمنان، آذربایجان شرقی و غربی در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده اند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری و دهمین نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و کفپوش تا ۲۴ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.