stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 412421
  • 22 دی 1400 - 18:15
2

هشدار پلیس درمورد برودت در مسیرهای کوهستانی/زنجیر چرخ فراموش نشود

هشدار پلیس درمورد برودت در مسیرهای کوهستانی/زنجیر چرخ فراموش نشود
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پلیس راهور، با عنایت به اعلام هشدار سازمان هواشناسی در سطح نارنجی از روز پنجشنبه مورخ ۲۳ دی ماه تا روز یکشنبه مورخ ۱۲۶ دی ماه در جاده های اکثر استان های کشور سامانه بارشی باران، رعد و برق، وزش شدید باد، کاهش دما و در برخی نواحی همراه با تگرگ و برف و کولاک پیش بینی شده است.

بنابراین، برودت و بارش شدید باران و برف و پدیده تگرگ باعث افزایش لغزندگی در جاده ها به خصوص جاده های کوهستانی خواهد شد. در این شرایط، حتما رانندگان عزیز ضمن اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، از سالم بودن سیستم بخاری و برف پاکن ها، چراغها و مه شکن، باید برای تردد در این جاده ها حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

در این شرایط لازم است رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها رعایت احتیاط بیشتر و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند و با سرعت مطمئنه که پایین تر از سرعت درج شده بر روی تابلوهای مسیر است رانندگی نمایند.

 بیشترین علل تصادفات در هفته جاری مربوط به رعایت نکردن فاصله مناسب طولی با خودرو جلویی و عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی از سوی رانندگان متخلف گزارش شده است.

بر این اساس از رانندگان محترم درخواست داریم تا دقت لازم در رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و صبر  و حوصله در هنگام رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند و از هرگونه استفاده از موبایل و سایر اقداماتی که باعث کاهش تمرکز و توجه به جلو در رانندگی می گردد پرهیز نمایند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.