stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412406
  • 22 دی 1400 - 16:35
1

پژوهشگران برتر علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شدند

پژوهشگران برتر علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شدند
کرمانشاه - قلمنا - مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر این دانشگاه که به مناسبت هفته پژوهش در مجتمع درمانی طالقانی کرمانشاه برگزار شد و از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا به نقل ازخبرنگار رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز چهارشنبه با بیان اینکه ویروس کرونا بسیاری از موضوعات را در دنیا تحت تاثیر قرار داد و مشکلات متعددی ایجاد کرد، افزود: اما یکی از فایده‌های کرونا این بود که سلامت را به‌عنوان بهترین نعمت خداوند یادآور شد و ثابت کرد که هنوز هم راه‌گشای مسائل بغرنج دنیا علم است و جایگاه علم بسیار بالاتر از ثروت است.

«محمود رضا مرادی» گفت: آرامش کنونی کشور حاصل کار علمی و تحقیقات بر روی واکسن کرونا است و بی‌شک باید این مسیر با قدرت حفظ و تقویت شود و سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی پژوهش و تحقیق صورت گیرد.

مرادی اظهار کرد: متأسفانه همکاری بین‌بخشی در حوزه تحقیقات دانشگاه‌های وزارت بهداشت با صنعت و سایر دانشگاه‌ها بسیار کم است که باید این مشکل رفع شود زیرا گاهی می‌توان برای استفاده از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها قرارداد بست و با کمترین هزینه بیشترین محصول و ثمره را بدست آورد.

ضرورت جلوگیری از خروج نخبگان، رفع مشکلات اقتصادی پژوهشگران و هزینه‌های تحقیق و اهمیت برداشتن سقف حقوق هیات علمی علوم پزشکی از دیگر موضوعاتی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم به آن اشاره کرد.

همچنین خدارحمی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواستار حمایت بیشتر دانشگاه از جمله در زمینه تامین بودجه و فضای فیزیکی بخش پژوهش شد.

در ادامه مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال جاری با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

بنابر اعلام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، محمدحسین فرزایی، مسعود نجفی و مقداد پیرصاحب به‌عنوان سه پژوهشگر برتر دانشگاه با بالاترین امتیاز معرفی و تقدیر شدند.

همچنین فرید نجفی، کامران منصوری و نادر سالاری به‌عنوان پژوهشگران برتر اعضای هیات علمی با سابقه بیش‌از پنج سال و سجاد فخری، مهدی جای مند و هادی صمدیان رنجبر به‌عنوان پژوهشگران برتر اعضای هیات علمی با سابقه کمتر از پنج سال معرفی و تقدیر شدند.

در بخش پژوهشگران برتر دانشگاه در حوزه علوم بالینی نیز حبیب‌الله خزایی، وحید فرنیا و محمد مسلم ایمانی تجلیل شدند.

در ادامه میلاد روحی، محمدحسین فرزایی، مسعود نجفی، مقداد پیرصاحب، نادر سالاری، کامران منصوری و محمد مسلم ایمانی به‌عنوان نفرات اول دانشکده‌های علوم تغذیه و صنایع غذایی، داروسازی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی، پزشکی و دندان‌پزشکی معرفی و تجلیل شدند.

همچنین مهدی جای مند به‌عنوان پژوهشگر برتر پژوهشکده ها معرفی و از مسعود مرادی به‌عنوان نفر اول پژوهشکده سلامت تقدیر شد. مسعود صادقی نیز به‌عنوان پژوهشگر برتر غیرهیات علمی و محمود امیری در بخش انتشار مقاله با بالاترین ضریب تاثیر تقدیر شدند.

برگزیدگان برنامه‌های ثبت بیماری دانشگاه نیز سه نفر بودند: مریم شیرزادی، وحید فرنیا و کیقبادی قدیری.

در بخش برگزیدگان فناوری دانشگاه نیز آرمین دادگر به‌عنوان فناور برتر دانشگاه، میلاد اختراعی به‌عنوان فناور برتر گروه آزاد دانشگاه و مجری اختراع برتر و رضا محمدی به‌عنوان فعال برتر ارتباط با صنعت معرفی و تجلیل شدند.

سه شرکت طب سنتی نیکا، نیکان اکسیر باختر و تاوا ابتکار پاکان در رتبه‌های اول تا سوم شرکت‌های فناور برتر دانشگاه ایستادند.

رتبه‌های اول تا سوم شرکت‌های نوپای دانشگاه نیز به‌ترتیب به شرکت‌های فناوران، آذین و پژوهشگران سلامت ایرانیان صنعت رسید.

مقداد نو خاصی، نیما حاجیان و مریم ولی‌پور نیز سه دانشجوی فناور دانشگاه نام گرفتند تا در ادامه مراسم فرصت به معرفی پژوهشگران برتر دانشجویی برسد.

در مقطع دکترای تخصصی و phD محمدباقر مجنونی و الهام کاظمی تقدیر شدند و در مقطع دکترای عمومی، امین ایران پناه، محمدمهدی گراوندی و علی نجف پور رتبه برتر را کسب کردند.

مسعود خسروی پور و یوسف رمضانی به‌عنوان پژوهشگران برتر دانشجویی در مقطع کارشناسی‌ارشد و محسن کاظمی نیا، فاطمه خزاعی و نیلوفر درویشی هم به‌عنوان پژوهشگران برتر مقطع کارشناسی معرفی و تقدیر شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.