stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 412327
  • 22 دی 1400 - 11:10
1

محمد صلاح: برای ماندن در لیورپول درخواست احمقانه‌ای ندارم

محمد صلاح: برای ماندن در لیورپول درخواست احمقانه‌ای ندارم

ستاره مصری لیورپول عنوان کرد دوست دارد در این تیم بماند.

قلم | qalamna.ir :

محمد صلاح، مهاجم لیورپول تاکید کرده است که  برای ماندن در لیورپول درخواست احمقانه‌ای ندارد و دوست دارد در این تیم بماند. از آنجایی که گفته می شود صلاح در حال حاضر ۲۷۰ هزار دلار در هفته دستمزد می گیرد، قرمزها باید بزرگترین دستمزد تاریخ باشگاه را ارائه دهند تا او را از رفتن به رئال مادرید و پاری سن ژرمن دور نگه دارند.

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای جدیدی را امضا کرده اند، صلاح با وجود اینکه اعلام کرده است که می خواهد بماند، هنوز بر سر شرایط جدید به توافق نرسیده است.  

 صلاح در مصاحبه‌ای با مجله مد بریتانیایی GQ، قاطعانه تاکید کرده است که از مالکان گروه ورزشی Fenway برای تمدید زمان فعلی خود، مطالبه دیوانه‌وار نمی‌کند.

مهاجمی که در حال حاضر در جام ملت‌های آفریقا برای مصر شرکت می‌کند، گفت: من می‌خواهم بمانم اما همه چیز در دستان من نیست. این در دست آنهاست. آنها می‌دانند من چه می‌خواهم. من چیزهای احمقانه نمی‌خواهم. موضوع زمانی است که شما چیزی می خواهید و آنها به شما نشان می دهند که می توانند چیزی به شما بدهند، زیرا آنها از کاری که برای باشگاه انجام دادید قدردانی می کنند.

من برای پنجمین سال حضورم در اینجا هستم. باشگاه را به خوبی می شناسم. من هواداران را دوست دارم. هواداران من را دوست دارند اما  مدریریت تصمیم گیرنده است. این در دست آنهاست.

صلاح که به طور معمول توسط کلوپ به عنوان بهترین بازیکن جهان در این فصل معرفی می‌شود، در آخرین رقابت‌های توپ طلا که توسط لیونل مسی برای هفتمین بار به دست آمد، هفتم شد اما اعتراف کرد که آرزو دارد روزی این جایزه را برنده شود.

صلاح اعتراف کرد: بله آرزوی هر فوتبالیستی که توپ طلا را برنده شود و من هم دوست دارم به این مهم برسم. من واقعا نمی توانم دروغ بگویم و صادقانه بگویم که به آن فکر نکرده ام. نه، به آن فکر می کنم. می خواهم بهترین بازیکن جهان باشم اما حتی اگر برنده نشم زندگی خوبی خواهم داشت. چیز خوب است.

تیم ملی فوتبال مصر با وجود در اختیار داشتن ستاره های بزرگی مثل محمد صلاح و محمد الننی برابر نیجریه با یک گل شکست خورد تا بار دیگر انتقادها از سرمربی پرتغالی بالا گیرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.