stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 412307
  • 22 دی 1400 - 10:36
0
فرماندار بندرعباس:

قبل از بارندگی های پیش رو باید نقاط مشکل دار بارندگی های گذشته اصلاح شود

قبل از بارندگی های پیش رو باید نقاط مشکل دار بارندگی های گذشته اصلاح شود
هرمزگان/ قلمنا-فرماندار بندرعباس با اعلام اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی بارندگی های خوبی در پیش خواهیم داشت گفت: باید تا پیش از شروع این بارندگیهای همه نقاط مشکل دار در بارندگی های گذشته اصلاح شود.
قلم | qalamna.ir :

عزیزالله کناری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن تقدیر از مسئولین دستگاههای مرتبط در پی تلاش برای مدیریت بحران در بارندگی های گذشته افزود: با توجه به تجربیات گذشته و شناسایی نقاط مشکل دار، نباید در بارندگی های پیش رو شهروندان دچار آسیب شوند.

وی با تاکید بر بازسازی راههای روستایی و تامین مایحتاج مورد نیاز قبل از بارندگی ها خاطرنشان کرد: بخشداران و دهیاران نسبت به شناسایی نیازهای بخش ها و روستاها اقدام و در جهت تأمین این نیازها با هماهنگی دستگاههای مرتبط اقدام نمایند.

فرماندار بندرعباس تامین سوخت، مواد غذایی و آرد را از مهم‌ترین نیازهای روستاها برشمرد و گفت: باید با پیش بینی به موقع و تامین همه نیازها از بروز هرگونه بحران در بخش ها و روستاها جلوگیری کرد.

کناری ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری بندرعباس در طی بارندگی های گذشته و اقدام و تلاش به موقع در جهت مدیریت بحران، یادآور شد: قطعا در صورت کوچکترین سهل انگاری خسارت های جبران ناپذیری به مردم وارد می شد که با مدیریت و همکاری خوب همه دستگاههای مرتبط میزان خسارت ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

وی ضمن تاکید بر فاصله گرفتن از بستر رودخانه ها، نقاط حادثه خیز و آمادگی کامل روستاییان برای بارش های جدید، تعامل و همکاری آنان با مسئولین و دستگاههای امداد رسان را نیاز اصلی و مهم در مدیریت کردن بارندگی های پیش رو برشمرد.

 انتهای پیام/

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.