stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412284
  • 22 دی 1400 - 10:08
0
رئیس شورا ی شهر بندرعباس:

شهردار نسبت به اعلام اموال منقول و غیرمنقول به اعضای شورای شهر اقدام کند

شهردار نسبت به اعلام اموال منقول و غیرمنقول به اعضای شورای شهر اقدام کند
هرمزگان/ قلمنا-رئیس شورا ی شهر بندرعباس در بیست و سومین جلسه رسمی شورا با تبریک انتصاب فرماندار جدید بندرعباس گفت: انتصاب شایسته آقای علی نژاد که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و دلسوز و از سرمایه های انسانی جمهوری اسلامی ایران هستند را تبریک عرض میکنم ، حتما همکاری و هماهنگی بین شورا، شهرداری و فرمانداری خیلی مهم است.
قلم | qalamna.ir :

فاطمه جراره در ادامه  اظهار کرد: پیش از آنکه وارد دستور کار جلسه شویم چند نکته خطاب به شهردار بندرعباس باید گفته شود، نکته اول این است که مباحث مرتبط با اموال و املاک شهرداری یکی از دغدغه‌های اصلی شورای شهر است و با توجه به فصل تنظیم و تدوین بودجه و با توجه به این مطلب که بخشی از بودجه از محل فروش این اموال تامین خواهد شد باید اطلاعات این اموال اعلام شود.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید از سرمایه های شهرداری اطلاعات لازم و کافی داشته باشند لذا باید تمامی اموال منقول و غیر منقول شامل اراضی، املاک، ساختمان‌های اداری که در اختیار شهرداری هست یا در تصرف افراد دیگر، چه مواردی که دارای  سند مالکیت هست یا فاقد سند مالکیت هستند را باید سریعا جمع بندی کرده و اموال شهرداری را به شورا اعلام کنید تا برنامه ریزی درستی در بودجه داشته باشیم‌.

رئیس شورا ی شهر بندرعباس تصریح کرد: یکی از برنامه های شورای شهر در راستای بازدید هایی که اعضای محترم شورا در اوایل شروع به کار شورای ششم انجام دادند بازدید از محلات مختلف بود در راستای این موضوع ما برنامه ریزی تحت عنوان نشستن پای حرف مردم داریم که قرار است روزهای شنبه در مساجد محلات با برنامه ریزی قبلی، اعضای محترم شورا به همراه شهردار حضور پیدا کنند.

جراره گفت: انتظار می‌رود شهردار برنامه ریزی لازم را داشته باشد که در این جلسات حضور یابد تا موضوعات مختلف و در واقع مشکلات و معضلاتی که در محلات وجود دارد را هم شهردار و هم اعضای شورا از نزدیک بشنوند و با اولویت بندی که نیاز محلات هست رفع مشکلات محلات را داشته باشند.

وی ادامه داد: این مسئله می‌تواند در برنامه‌ریزی که برای بودجه صورت می‌گیرد نیز مفید باشد و حل مشکلات مردم محلات در بودجه سال آینده گنجانده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: جا دارد از عزیزان و پرسنل شهرداری به ویژه کارگرانی که در زمان بارندگی حجم کار این عزیزان بیشتر از دیگر افراد بود و در این چند روز بارندگی خدمت کردند تشکر کنم الحمدالله با تدابیری که در دوره های قبل هم دیده شده بود و کانال هایی در سطح شهر اجرا شده بود و همچنین تلاش و برنامه ریزی که شهردار محترم و پرسنل و مدیران شهرداری داشتند ما این بحران بارندگی را پشت سر گذاشتیم اما نباید از اینکه در محلات حاشیه نشین و قدیمی بندرعباس شهروندان ما دچار مشکل آبگرفتگی و مشکلاتی هم شدند غافل شویم.

 وی تصریح کرد: معضلات و مشکلاتی که در این مدت شناسایی شده و باید با مطالعه و برنامه ریزی  حل کرده و کاهش دهیم یکی از این مناطقی که مشکلات زیادی دارد خور سنگ کن بندرعباس بود که سال های متوالی است این محله جز محلاتی هست که دچار آسییب می‌شود.

جراره گفت: حتما در برنامه ریزی برای خورهای سطح شهر بندرعباس و پروژه هایی که قرار است در محلات انجام شود به نحوی اجرا شود که این آسیب ها در محلات کم برخوردار کاهش یابد و یکی از آسیب‌هایی که در بارندگی متوجه شدیم این است که نظارت کامل و کافی در مورد پروژه ها انجام نشده بود که باعث شده در دوران بارندگی و آبگرفتگی دچار مشکل شویم و آسیب هایی را به آسفالت‌ها و خیابان های سطح شهر بندرعباس وارد کرد و از شهردار می خواهیم که نظارت بر پروژه های بندرعباس را با دقت بیشتری انجام دهند.

 وی تصریح کرد: معضلات و مشکلاتی که در این مدت شناسایی شده و بنا هست را باید حل کرده و کاهش دهیم یکی از این مناطقی که مشکلات زیادی دارد خور سنگ کن بندرعباس بود سال های متوالی است که این محله جز محلاتی هست که دچار آسیب می‌شود.

جراره گفت: حتما در برنامه ریزی برای خورهای سطح شهر بندرعباس و پروژه هایی که قرار است در محلات انجام شود به نحوی اجرا شود که این آسیب ها در محلات کم برخوردار کاهش یابد.

رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان بیان کرد: یکی از دغدغه های پرسنل شهرداری بحث تبدیل وضعیت آنها است که به کندی در حال انجام است و نارضایتی‌هایی در این موضوع دیده شده که انتظار می‌رود با برنامه ریزی که صورت می‌گیرد یک انگیزه برای این پرسنل ایجاد شود.

 انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.