stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412238
  • 21 دی 1400 - 16:54
0

کشف بیش از نیم میلیون قلم داروی غیرمجاز در تهران

کشف بیش از نیم میلیون قلم داروی غیرمجاز در تهران
قلم | qalamna.ir :

پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۹۰ هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می کرد مشاهده شد.

رییس پلیس فتا پایتخت، تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های فنی و علمی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه ای تهران دستگیر و بیش از نیم میلیون قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از وی کشف شد.

رییس پلیس فتا پایتخت بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما با مشاهده مستندات جمع آوری شده توسط پلیس بزه انتسابی را پذیرفت و به جرم خود اقرار کرد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: پلیس فتا با رصدهای مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی سلامت مردم را بازیچه اهداف خود قرار می دهند و در این فضا اقدام به فروش این گونه اقلام می کنند مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.