stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412224
  • 21 دی 1400 - 14:18
0

متقاضیان واردات کامیون مراقب کلاهبرداران باشند

متقاضیان واردات کامیون مراقب کلاهبرداران باشند
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه واردات کامیون‌های کارکرده به کشور به صورت سیستمی انجام می‌شود، به متقاضیان استفاده از این طرح هشدار داد که مراقب کلاهبرداران باشند.
قلم | qalamna.ir :

«فریبرز کرمی» روز سه شنبه در این رابطه به خبرنگار گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ گونه نماینده یا نمایندگی در طرح واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت از محل بند (ث) ماده (۳۰) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور نداشته و کلیه امور بصورت مکانیزه انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: فرایند اجرایی و اطلاع رسانی عمومی اخبار و اطلاعیه‌های مربوطه صرفاً از طریق سایت rpf.rmto.ir انجام می‌شود.

کرمی اظهار کرد: مالکین محترم کامیون‌های فرسوده باید ابتدا به سایت نوسازی بخش استعلام ناوگان حمل و نقل جاد ای مشمول طرح مراجعه نمایند تا از شرایط نوسازی کامیون فرسوده خود اطمینان حاصل کنند ضکمن اینکه توصیه می‌شود بخش سوالات متداول موجود در سایت را با دقت مطالعه کنند.

وی یادآور شد: مالکان کامیون‌های فرسوده باید از طریق واردکنندگان معتبر نسبت به جایگزینی کامیون فرسوده خود با کامیون وارداتی اقدام کرده و قبل از هر گونه اقدامی از ورود و اصالت کامیون وارداتی به گمرک ایران اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از تمام رانندگان، مالکان و دیگر دست‌اندرکاران حمل‌ و نقل تقاضا می‌شود در صورت مشاهده یا مواجهه با افرادی که تحت هر عنوانی بدون در اختیار قرار دادن همزمان مشخصات خود یا کامیون‌های وارداتی نسبت به انعقاد قرارداد یا جمع‌آوری مبالغی تحت عنوان جایگزینی کامیون‌های فرسوده می‌کنند، مراتب را با ذکر دقیق محل و نام فرد خاطی به نهادهای نظارتی اطلاع دهند.

کرمی اضافه کرد: انتشار اخبار و اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی، فقط از طریق سایت www.rmto.ir و خبرگزاری‌های رسمی انجام می‌شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.