stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 412221
  • 21 دی 1400 - 14:13
0

دستگیری معتادی که کودکان را در کرمانشاه وادار به تکدی‌گری می‌کرد

دستگیری معتادی که کودکان را در کرمانشاه وادار به تکدی‌گری می‌کرد
کرمانشاه - قلمنا - معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک معتاد متجاهر در این شهر خبر داد که فرزند سه ساله خود و پسر ۱۰ ساله برادرش را به تکدی‌گری پشت چراغ‌های قرمز معابر شهری وادار می‌کرد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محمدرضا یاری روز سه‌شنبه به خبرنگارگفت: ماموران انتظامی شهر کرمانشاه حین گشتزنی در چهار راه شهرک ژاندارمری معتاد متجاهری را مشاهده کردند که در حال تکدی‌گری از شهروندان و سرنشینان خودروها در پشت چراغ قرمز بود.

وی ادامه داد: ماموران همچنین با زیر نظر گرفتن این فرد دریافتند فرد معتاد برای جلب ترحم مردم از ۲ کودک خردسال سه و ۱۰ ساله برای این کار (تکدی‌گری) استفاده و با این حربه قصد دارد مبالغ بیشتری از مردم اخذ کند.

سرهنگ یاری تاکید کرد: از آن جایی که این اقدام باعث ناراضایتی مردم و برانگیخته شدن احساسات شهروندان شده بود هماهنگی های لازم با مرجع قضایی به عمل آمده و نسبت به دستگیری فرد معتاد و جمع آوری ۲ کودک همراه وی اقدام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: معتاد دستگیر شده در بازجویی‌ها اعلام کرد کودک سه ساله فرزندش و کودک ۱۰ ساله نیز برادرزاده اش است که به منظور جلب ترحم مردم و کسب درآمد بیشتر از آنها برای تکدی‌گری استفاده می‌کرده است.

وی از معرفی معتاد دستگیر شده به دستگاه قضایی و تحویل ۲ کودک همراه وی به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می‌توانند موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در عملیات پلیس روانسر

فرمانده انتظامی روانسر نیز از کشف ۳۰ تُن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایمان مرادی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی روانسر حین گشت زنی به ۲ دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از این خودروی باری، ۳۰ تُن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ مرادی از دستگیری دو نفر در این راستا و معرفی ایشان به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مرگ کارگر ساختمانی در کرمانشاه به خاطر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه هم از مرگ یک کارگر ساختمانی در این شهر به خاطر سقوط از طبقه هفتم یک ساختمان در حال احداث خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه منجر به فوت حین کار کردن در بلوار نسترن شهر کرمانشاه تیمی از ماموران راهی محل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد جوان ۳۴ ساله ای حین کارکردن در طبقه هفتم ساختمانی در حال احداث به پائین سقوط کرده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

سرهنگ دلیری اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و جسد هم به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.