stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 41221
  • 16 فروردین 1399 - 1:24
3

احتکار را به پلیس گزارش دهید

احتکار را به پلیس گزارش دهید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از مردم خواست موارد احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی را به پلیس گزارش کنند.

قلم | qalamna.ir :

سردار محمدرضا مقیمی گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته از واحدهای صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است. در بازرسی های صورت گرفته ۴۴ مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی و ۴۵ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بیان کرد: کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل یک میلیون و ۷۶۴ هزارو ۷۰۴ عدد دستکش، ۱۰۹ هزارو ۱۳۰ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده، ۳۶ هزارو ۸۳۲ عدد انواع ماسک تن ماده ضد عفونی کننده، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

سردار مقیمی به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان در خواست داشت تا در صورت اطلاع از احتکار، موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهاس پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.