stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 412199
  • 21 دی 1400 - 12:17
0

پاسخ حدادی‌فر به تارتار: او صداقت کافی را ندارد!

پاسخ حدادی‌فر به تارتار: او صداقت کافی را ندارد!

کاپیتان سابق ذوب‌آهن در واکنش به صحبت‌های تارتار درباره ماجرای کنار گذاشتن این بازیکن از جمع سبزپوشان اصفهانی می‌گوید او فقط فرار رو به جلو می‌کند و صداقت کافی را ندارد.

قلم | qalamna.ir :

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با درباره شرایط ذوب‌آهنی‌ها در لیگ بیست‌ویکم اظهار کرد: ذوب‌آهن نوسانات زیادی داشته اما با این وجود بازیکنان تیم کیفیت خیلی خوبی دارند و می‌توانند بهتر از این عمل کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد اما به نظر من نسبت به گذشته تغییرات زیادی نداشتیم. امیدوارم تفکری که وجود دارد و قیاس این تیم با تیم دو سال پیش برطرف شود. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی و حاضر در جام باشگاه‌های آسیا بوده است.

او ادامه داد: ذوب‌آهن را نمی‌شود با تیم‌های معمولی مقایسه کرد و امیدوارم این ذهنیت از تیم برداشته شود. مسئولان هم دارند تلاش می‌کنند که عملکرد این چند سال به دست فراموشی سپرده و جبران شود. هنوز دیر نشده و فکر می‌کنم تیم پتانسیل خیلی خوبی دارد و ان‌شاءالله تیم را در بالای جدول ببینیم. از نظر کیفی ذوب‌آهن بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی‌ها را دنبال می‌کنم. آینده خوبی در انتظار بازیکنان جوان ذوب‌آهن است.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن درباره زمان خداحافظی رسمی او گفت: این بحث‌ها منتفی است و خود باشگاه و مسئولان در این رابطه صحبت می‌کنند. همه چیز تمام شده است و با این شرایطی که می‌بینم دیگر راهی برای برگشت وجود ندارد. برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم اما بیشتر از من به باشگاه ذوب‌آهن صدمه وارد شد چون ۳۰ سال در این تیم حضور داشتم. امیدوارم برای بازیکنان و نسل‌های بعدی این اتفاق نیفتد.

او در خصوص صحبت‌های مهدی تارتار در رابطه با ماجرای کنار گذاشتن این بازیکن از ذوب‌آهن گفت: با تمام احترامی که برای آقای تارتار قائل هستم اما او صداقت کافی را ندارد و فراموش کرده به من چه گفته است. او روز اول به من گفت باید باشی و برخی حرف‌ها زد که نقضش را ثابت کرد. در این مقطع درست نیست بیشتر از این صحبت کنم و فقط می‌توانم بگویم تارتار گفته‌هایش را یادش رفته و فقط فرار رو به جلو می‌کند. این مساله برای من قابل درک نبود و به هر قیمتی نمی‌توانم در یک تیم بمانم.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که ” اکنون به دنبال مربی‌گری هستید یا خیر؟ ” گفت: نمی‌خواهم از فوتبال دور شوم و دارم کارهایش را انجام می‌دهم. در دوران فوتبالم هم تحصیلاتم را دنبال می‌کردم و اکنون هم دارم ادامه می‌دهم. در کنار این‌ها به دنبال کار مربی‌گری هم هستم. واقعا دور از فوتبال بودن سخت است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.