stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 412141
  • 21 دی 1400 - 9:26
0
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه:

کرمانشاه جزو مدعیان رقابت‌های قهرمانی کشور است

کرمانشاه جزو مدعیان رقابت‌های قهرمانی کشور است
کرمانشاه - قلمنا- رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی مطلوب این تیم برای مسابقات قهرمانی کشور گفت: در این رقابت‌ها جزو مدعیان خواهیم بود و امیدوارم نفرات اعزامی بتوانند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.
قلم | qalamna.ir :

«محمدحسین محبی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: تیم منتخب کشتی استان پس از حدود ۲ هفته تمرین مستمر با ۱۲ ورزشکار در ۱۰ وزن عصر روز دوشنبه (۲۰ دی) راهی شهر گرگان محل برگزاری مسابقات شد.

وی ادامه داد: سید علی عظیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم، متین زارعی در ۶۱ کیلو، علیرضا نمک شناس در ۶۵ کیلو، خیرالله قهرمانی در ۷۰ کیلو، حامد رشیدی در ۷۴ کیلو، بهمن تیموری و سبحان یاری در ۷۹ کیلو، محمدرضا قیاسی در ۸۶ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو، جواد نظری در ۹۷ کیلو و محمد مرادی و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم ترکیب تیم کشتی کرمانشاه را تشکیل می دهند.

محبی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت کشتی گیران کرمانشاه در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی کشور مطلوب است و تقریبا همه نفرات تیم با آمادگی کامل در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه در خصوص پیش‌بینی خود از نتایج کشتی گیران استان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: با شرایط خوبی که این تیم دارد فکر می کنم بتوانیم در سه وزن به مدال طلا برسیم و در مجموع تیمی هم جزو سه تیم اول باشیم.

وی تصریح کرد: کشتی گیران کرمانشاهی نشان داده اند که در سخت ترین میدان ها هم می توانند سربلند از تشک خارج شوند و امیدوارم نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور بدون ترس از نام حریفان در مسابقات حاضر و از اعتبار و نام کرمانشاه دفاع کنند.

محبی یادآوری کرد: حداقل نیمی از نفرات اعزامی تجربه حضور در مسابقات جهانی و بین المللی را دارند و این تجربه می تواند به آن ها در خلال مسابقات کمک کند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین از مازندران، تهران، لرستان و گلستان به عنوان رقبای اصلی تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور یاد کرد و گفت: هرچند از کنار تیم های خراسان رضوی، قم و کردستان نیز نباید به سادگی عبور کرد.

وی در پایان گفت: هدایت تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور بر عهده جعفر دلیری قرار دارد.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی چین و رقابت های جهانی صربستان روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ دی ماه در سالن آزادی شهر گرگان برگزار می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.