stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 412093
  • 20 دی 1400 - 22:55
1

۲ تصادف در محورهای شرق استان سمنان ۲ فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت

۲ تصادف در محورهای شرق استان سمنان ۲ فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت
قلم | qalamna.ir :

محسن مزجی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در نخستین حادثه ، ۲ خودروی ایسوزو و کامیون با هم برخورد کردند که یک تن فوت کرد  و یک تن نیز  مصدوم شد.

به گفته وی ،  این حادثه ساعت ۳و ۵۵ دقیقه بامداد امروز در کمربندی میامی رخ داد.

مزجی تاکید کرد: پس از اطلاع از حادثه آمبولانس هایی از پایگاه امدادجاده ای اورژانس میامی ، امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که راننده ایسوزو در صحنه حادثه  فوت کرده بود، افزود: امدادگران هلال احمر و آتش نشانی برای رها سازی مصدوم حادثه یک و نیم ساعت تلاش کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث  و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت : مصدوم این حادثه که دارای ترومای شدید بود برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل  شد.

مزجی با بیان اینکه ساعت ۱۷و ۴۵ دقیقه هم وانت مزدا تک کابین با کامیون برخورد کرد، ابراز داشت: کارشناسان اعزامی آتش نشانی با تلاش فروان پیکر بی جان راننده مزدا را بیرون کشیدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: وانت مزدای تک کابین روبروی نیروگاه برق دهملای شاهرود با عقب کامیون برخورد و براثر شدت حادثه راننده در دم جان باخت.

 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می شود، یکی از پرترددترین راههای عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.