stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412075
  • 14 دی 1400 - 23:57
1
در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید شاهین شهر مطرح شد؛

تکریم ارباب رجوع در شهرداری اولویت قرار گیرد

تکریم ارباب رجوع در شهرداری اولویت قرار گیرد
اصفهان_ عاون عمرانی استاندار اصفهان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: از این رو ضروری است در این نهاد تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :

محمد کاظمی طبا شامگاه سه شنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار شاهین شهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ضمن تاکید بر لزوم ثبات مدیریتی در شاهین شهر اظهار داشت: این امر نیازمند دادن اختیارات به مسئولان شهرستان است.

وی با بیان اینکه در شاهین شهر کارهای بزرگی انجام شده است، ابراز داشت: اما همچنان کار نکرده نیز در این شهرستان وجود دارد و برای تحقق آن لازم است که اختیارات بیشتری به شهرستان داده شود.

فرماندار شاهین شهر با تاکید بر اینکه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب باید در اولویت فعالیت‌های شهرداری باشد، اضافه کرد: در این زمینه باید شهر را به سمت اسلامی شدن پیش ببریم و برای این امر از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه برای اقدامی فرهنگی و انقلابی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شاهین شهر نیاز به اقدام فوری دارد، تصریح کرد: برای این امر باید با برنامه‌ریزی درست از ظرفیت‌های ملی و به ویژه اوراق بهادار نیز استفاده کرد.

کاظمی طبا با بیان اینکه حل مشکل پساب شاهین شهر نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری شاهین شهر باشد، ادامه داد: ساماندهی فضای سبز و اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی نیز از دیگر اولویت‌های مورد نیاز در شهر شاهین شهر است.

وی تدوین و تکمیل طرح تفصیلی شاهین شهر را از دیگر اقدامات مورد نیاز در شهر دانست و گفت: از سوی دیگر نیز باید در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی صورت گیرد و نباید هزینه جدید به مردم تحمیل شود.

تکریم ارباب رجوع در شهرداری اولویت قرار گیرد

همچنین مهران زینلیان، معاون عمرانی استاندار اصفهان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، اظهار داشت: از این رو ضروری است در این نهاد تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شاهین شهر تصریح کرد: باید امنیت مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران در این شهرستان تأمین شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات مسعود عارفیان شهردار سابق شاهین شهر تقدیر و سعید ابریشمی راد به عنوان شهردار جدید شاهین شهر معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.