stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 412072
  • 20 دی 1400 - 20:00
0

گسترش همکاری های مشترک مشهد و عراق در حوزه گردشگری سلامت

گسترش همکاری های مشترک مشهد و عراق در حوزه گردشگری سلامت
خراسان رضوی- همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عراق در حوزه گردشگری سلامت گسترش می یابد.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برنامه ریزی و رایزنی با کشور عراق با هدف گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت انجام شده است.

سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برنامه ریزی و رایزنی با کشور عراق با هدف گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت انجام شده است.

داوود خوش شکن افزود: تلاش شده است با برگزاری نشست های متعدد با مسئولان عتبات عالیات ،پزشکان مقیم و سرکنسول ایران در عراق در خصوص فرآیند معرفی حوزه های گسترده درمان در مشهد به زائران عراقی تبادل نظر شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود و هم اکنون با حضور مراکز درمانی پیشرفته خدمات پزشکی و درمانی متنوعی را به گردشگران سلامت ارائه می دهدگفت: علاوه بر کیفیت خدمات درمانی، تفاوت هزینه های تمام شده در ایران در مقایسه با دیگر کشورها موجب شده است که بسیاری از گردشگران سلامت از جمله اتباع عراقی تمایل به استفاده از خدمات کشورمان در این زمینه داشته باشند.

سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش برنامه های نظارتی از کلینیک ها و مراکز خصوصی افزود: به دنبال اصلاح برخی فرآیندها و آسیب ها در بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت هستیم و امیدواریم بتوانیم سطح رضایتمندی بین زائران بارگاه رضوی را ارتقا ببخشیم.

خوش شکن افزود:دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهر مقدس مشهد به علت وجود بارگاه منور رضوی و طرفیت بالای بهداشتی و درمانی از مقاصد گردشگران سلامت از کشورهای مجاور است.

وی گفت: تاکنون بیمارستان های طالقانی، اکبر، امام رضا(ع) و قائم(عج)و ۱۱ بیمارستان خصوصی شامل مهر، امام زمان(عج)، رضوی، سینا، پاستورنو، بنت الهدی، قلب و عروق جواد الائمه(ع)، آریا، بینا، مادر و موسی بن جعفر(ع) در مشهد موفق به کسب مجوز IPD و ارائه خدمات به بیماران گردشگر سلامت شده اند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.