stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 411979
  • 20 دی 1400 - 12:20
3

مهدوی‌کیا هفته آینده به تهران می‌آید

مهدوی‌کیا هفته آینده به تهران می‌آید

محمد محمدی می‌گوید مهدوی‌کیا هفته آینده برای انجام مقدمات لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی امید به تهران می‌آید.

قلم | qalamna.ir :

محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در گفت‌وگو با درباره برنامه تیم ملی فوتبال امید در آستانه پنجره بازی‌های ملی که ماه آینده آغاز می‌شود گفت: تیم ملی امید اردویی در تهران خواهد داشت که هماهنگی‌های مربوط به این اردو انجام شده است. مهدی مهدوی‌کیا اسامی بازیکن مدنظر خود را تا این اردو خواهد داد و دو بازی دوستانه با تیم‌های داخلی انجام خواهیم داد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره حل مسائل حاشیه‌ای که بعد از حضور مهدی مهدوی‌کیا در بازی دوستانه در کشور قطر به وجود آمده بود گفت: خدا را شکر مشکلات حل شد و مشخص شد که آقای مهدوی‌کیا با درایت و هوش خود طبق موازین جمهوری اسلامی و براساس خط قرمزها، قوانین و مقررات داخلی کشور رفتار کردند.

محمدی درباره زمان حضور مهدی مهدوی‌کیا در ایران برای شرکت در اردوی تیم ملی گفت: ایشان هفته آینده به تهران می‌آیند و در اردوی تیم ملی شرکت خواهند کرد. قرار است در این اردو از بازیکنان شاغل در لیگ دسته یک و دوم کشور هم دعوت شود. پس از اردو هم دستیاران ایشان در تهران حضور خواهند داشت تا برای اردوی بعدی تیم ملی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

او پاسخ به این سوال که پیش از این قرار بود تیم ملی در کیش به مصاف دو تیم خارجی برود، گفت: با توجه به این که نمی‌توانیم با تیم قدرتمندی در کیش بازی کنیم و زمان کافی هم برای دعوت تیم خارجی نداریم، آقای مهدوی‌کیا اعلام کردند که در تهران و در کمپ تیم‌های ملی اردوی خودمان را برگزار کنیم و با تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره همزمانی اردوی این تیم با اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان که خود را برای بازی با عراق و امارات آماده می‌کند گفت: در اردوی آخرمان معمولا ما در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم. این اردو هم اولویت با تیم ملی بزرگسالان است که در مقدماتی جام جهانی بازی دارد. اگر شرایط لازم فراهم شود می‌توانیم روی زمین چمن طبیعی هم کار کنیم اما تا جایی که می‌دانیم در آن مقطع زمانی با بارش باران مواجه هستیم که زمین چمن مصنوعی بیش‌تر به کارمان می‌آید.

محمدی درباره اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید گفت: اسامی در اختیار آقای مهدوی‌کیا است و تا آخر هفته لیست بازیکنان اعلام می‌شود تا نامه‌نگاری‌های لازم انجام شود. به احتمال قوی نفرات جدید را هم در این اردو خواهیم داشت. بازیکنانی که شرایط سنی لازم برای حضور در المپیک را داشته باشند، به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

تیم ملی فوتبال امید در آبان ۱۴۰۰ با پیروزی مقابل تیم‌های ملی لبنان، تاجیکستان و نپال به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا شد که در خرداد ۱۴۰۱ در ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.